Miehet!! Vastauksia tarvitsen.
Uusi aloitus koska edellinen meni vituiks...
Exä ei suostu puhuu mulle, tietääkö miehet että mistä se johtuu? Taustana on että ollaa oltu seksi&ystävyys suhteessa 6v ja hyvissä sellaisissa. Viime syksyllä tuli iso riita, aika paha sellainen ja sen vuoks meni välit poikki.( Oma syy, tein isoja virheitä) Mutta syksyllä palattiin takas toistemme luokse ja täs tilantees ollaan nyt. Exä ei suostu puhumaan, mutta panee pystyy..
Oon yrittänyt puhua exälle et mikä on ja mistä johtuu. Ei vastauksia vaikka näkee viestit. Mutta kun kysyn " haluatko mun jäävän tai lähenkö pois", silloin exä vastaa ja sanoo " jää"
Kasvotusten hän on sanonu mulle että toivoa ei ole menetetty. Silti se ei suostu ikinä puhuu miule mistään? Mistä johtuu?
Kommentit (3)
Ettekö voi vaan unohtaa menneitä ja koittaa jatkaa yhdessä, tehtyä ei saa tekemättömäksi.
"Näkee viestit". Miten voit kirjoittaa "puhumisesta" ja sitten lukee "näkee viestit".
Oletko joku 12v., kun joidenkin pissis-whatsup-viestien lähettäminen on sinun mielestäsi "puhumista"?
Piilota ne puhelimet ja laitteet ja KESKUSTELE kasvotusten hänen kanssaan. Äläkä tee siitä heti joitain pissis-draamaa ja jossa purat vain omaa turhautumistasi.
Jos teillä on ns kevyt suhde, niin miksi pitää stressata puheiden kanssa. Puhuitte ja siitä seurasi iso riita, ehkä exäsi ei halua uutta samanlaista.