Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi mahdoton, nyt olen ymmälläni!

Vierailija
10.05.2019 |

Nyt kyllä kävi semmoinen juttu, että en tajua kertakaikkiaan. Ollaan taloudellisesti oltu tiukilla jo jonkin aikaa, eikä mitään rikkaita tosiaankaan koskaan. Pari viikkoa sitten päätin kokeilla sitä vetovoiman lakia tai mikä se nyt onkaan. Oikein yritin eläytyä ja tuntea, miltä tuntuu kun lompakossa on 500 euroa käteistä. Sen isompaa summaa en osaa edes unelmoida. Jokaisen aamun aloitin ajattelemalla asiaa ja illalla ennen nukahtamista taas. Kaupassa katselin kaikkea mitä voin nyt ostaa, kun minulla on 500 e lompakossa. Karkotin mielestä ajatuksen, että mistä ihmeestä muka voisin saada tuollaisen rahasumman. Mietin kyllä, pitäisikö ostaa joku raha-arpa, mutta koska en ollut varma, en ostanut. Ei ole nimittäin muutamaakaan euroa varaa pistää hukkaan.

No tänään koin elämäni yllätyksen. Menin töihin omaan yritykseeni normaaliin tapaan. Järjestelin työpöydän ja heittelin keräyspaperit omaan kassiin ja poltettavaksi menevät omaansa. Papereiden seassa oli valkoinen tavallinen kirjekuori, jossa luki päällä että Hyvää Joulua. Avasin kuoren ja siellä oli 500 e. Siis 500 e:n seteli! En ole koskaan edes nähnyt noin isoa rahaa. Mistä ihmeestä se oli tullut pöydälleni??? Suunnilleen kerran viikossa käyn kaikki paperit läpi ja siivoan pöydän. Pöydän ääressä ei koskaan istu asiakkaita tai oikeastaan ketään muuta kuin minä. Ja työhuone on alivuokralaistila ja ovi lukossa. Vuokranantaja on vielä köyhempi kuin minä, että eipä hänkään ole varmasti mulle rahojaan jaellut. Ainoa, joka huoneessani on pitkään aikaan käynyt minun lisäkseni on mieheni. Hänellä ei todellakaan ole tuollaisia rahoja, kaikki menee sitä mukaa kuin tulee. Kysyin häneltä kuitenkin ja hän oli ihan äimänä, että ei voi olla totta, heti näki, että ei todellakaan ole mikään hänen yllätyksensä. Eikä hänkään ole käynyt huoneessani muutamaan viikkoon.

Saapa nähdä miten mysteeri selviää vai selviääkö ollenkaan. No, olen jokatapauksessa aika iloinen ja rahalle on kyllä käyttöä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se oli miehen äitienpäivälahja kuitenki?

Vierailija
2/3 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se oli miehen äitienpäivälahja kuitenki?

En kyllä usko, oli niin aidosti yllättyneen oloinen. Ei osaisi näytellä noin hyvin. Ja sitäpaitsi hän sanoi, että vie sen tilille ja maksaa sillä heti yhden viivästyneen laskun. Ei onneksi ihan kaikki mene, jää vähän. Enkä tiedä mistä ihmeestä olis saanut noin ison rahankaan. Ei kai niitä ole kovin paljon liikkeelläkään, uusiahan ei enää vissiin laiteta liikenteeseen? ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alankin heti ajatella intensiivisesti vauvapalstaa, jolla käydään säkenöivää, älykästä keskustelua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi