1.luokkalainen ei enää viihdy kotona :(
Tähän saakka ollut aina kotona tai perheen kanssa ulkona. Nyt ihan parin viikon ajan ollut enimmäkseen kavereiden kanssa ulkona tai kavereiden luona. :( Nytkin on jossain kavereiden kanssa. Miten saisin viihtymään kotona perheen kanssa?
Kommentit (7)
Lapset ovat eri vaiheissa erilaisia. Välillä viihtyvät toisen vanhemman luona, välillä toisen. Välillä kaverit ovat parhaita ja välillä isovanhemmat. Suosikit vaihtelevat. Anna olla kavereiden kanssa nyt kun on se vaihe. Pidä kuitenkin huoli että lepää ja on riittävästi kotona ja ettei häiritse kavereiden perheitä se kun lasten kaverit ovat heillä. Kai kaverit saavat olla lapsenne kanssa teilläkin?
Mitä tuon ikäisten sitten kuuluisi tehdä? Mun tutun ekaluokkalainen teki äsken pihalla hiekkalaatikkoleikkejä kurahousut jalassa. Onko iän mukaista?
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuon ikäisten sitten kuuluisi tehdä? Mun tutun ekaluokkalainen teki äsken pihalla hiekkalaatikkoleikkejä kurahousut jalassa. Onko iän mukaista?
Riippuu kai vähän? Itse olen akateemisesta perheestä ja leikin viimeiset kuraleikit 4-vuotiaana eli silloin kun osasin jo hyvin lukea
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu kai vähän? Itse olen akateemisesta perheestä ja leikin viimeiset kuraleikit 4-vuotiaana eli silloin kun osasin jo hyvin lukea
Hih. Akateemisesta perheestä! :)
Vierailija kirjoitti:
Lapset ovat eri vaiheissa erilaisia. Välillä viihtyvät toisen vanhemman luona, välillä toisen. Välillä kaverit ovat parhaita ja välillä isovanhemmat. Suosikit vaihtelevat. Anna olla kavereiden kanssa nyt kun on se vaihe. Pidä kuitenkin huoli että lepää ja on riittävästi kotona ja ettei häiritse kavereiden perheitä se kun lasten kaverit ovat heillä. Kai kaverit saavat olla lapsenne kanssa teilläkin?
Kyllä saavat olla meilläkin, ja olisin tyytyväinen jos olisivat täällä, mutta lapseni ei halua tuoda kavereita tänne, kun asutaan kerrostalossa. Kavereilla on trampoliinit ja puumajat ym. Ovat kyllä välillä meidän kerrostalon pihalla, mutta eivät koskaan sisällä. Kavereiden luona on helpompi liikkua sisältä ulos jne.
Ap
Sairas. Anna lapsen kasvaa.