Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

APUA! Asiaa klamydiasta

typerä
10.05.2019 |

Sain tänään positiivisen tuloksen klamydiasta, ja olen lievästi sanottuna shokissa, sillä edellisestä, joka oli myös ensimmäinen, oli vain reilu puoli vuotta sitten. Mietin pääni puhki, mistä se voisi olla peräisin, kun ensimmäisestä kerrasta viisastuin ja olin varsin tarkka sen jälkeen.
Olisin kysynyt tätä jostain terveydenhuollon chatista, mutta ne on tähän aikaan jo kiinni, joten kysyn nyt täällä, josko joku terveydenhuollon ihminen osaisi vastata :D
Eli siis. Minulla oli tämän ensimmäisen tartunnan aikaan fwb -suhde. Käytimme kumia muuten, mutta hän antoi minulle suuseksiä ilman suojausta. Tartunnan ilmenemisen jälkeen kerroin miehelle, hän kävi testeissä ja sanoi tuloksen olleen negatiivinen. Tämän jälkeen emme nähneet pitkään aikaan. Tänä keväänä sitten herätimme suhteen uudelleen henkiin, ja sama kaava. Yhdyntä kumin kanssa, mutta suuseksi ilman suojaa. Ja nyt minulla on tosiaan uudelleen klamydia.
Ja mietin sellaista että; ilmeisesti hän ei tällöin testannut klamydiaa nimenomaan nielusta, vain pelkästään virtsanäytteestä. Voiko siis olla, että hän ei olekkaan "väistänyt luotia" aikanaan, ja hänelle on jäänyt se minun alkuperäinen pöpöni nieluun. Ja nyt se on siirtynyt jälleen hänen nielustaan minulle?
Onko alun alkaenkaan mahdollista?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mahdollista. Tiedät kuitenkin että hän sai sen sulta eikä niin että sä hänen suusta?

On varmaa hienosti kielellään saanut tautia levitettyä :D

Pitäisi aina testata myös nielusta ja peräauk osta (jos kakkosella leikitty)

Vierailija
2/4 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On mahdollista. Tiedät kuitenkin että hän sai sen sulta eikä niin että sä hänen suusta?

Joo olen suht varma, että hän sai sen multa, jos hällä se nyt on, kehotin testaamaan nielun, koska olen melko varma siitä, keltä sen itse ensin sain.

Vähän jo kauhuissani mietinkin sitä, että minnehän kaikkialle hän on ehtinyt, tulee vähän huono omatunto vaikka kerroinkin aikanaan taudista heti samana päivänä, kun itse sain tietää :(

Meniköhän sinne nyt erittäin tyydyttävä fwb-suhde :D

T. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilta lähtee ehkä kertalääkityksellä. Itsellä neljännellä ja viimeisellä mahdollisella lääkkeellä.

Vierailija
4/4 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo olen suht varma, että hän sai sen multa, jos hällä se nyt on, kehotin testaamaan nielun, koska olen melko varma siitä, keltä sen itse ensin sain.

Vähän jo kauhuissani mietinkin sitä, että minnehän kaikkialle hän on ehtinyt, tulee vähän huono omatunto vaikka kerroinkin aikanaan taudista heti samana päivänä, kun itse sain tietää :(

Meniköhän sinne nyt erittäin tyydyttävä fwb-suhde :D

T. Ap

No emt jos molemmilta saa taudin hoidettua. Tai sit käyttää kumia myös suuseksissä, mutta aika harva siihe kai ryhtyy.

Jommassa kummassa Iltapulussa oli tästä juttua, et ihmiset ei tajua teettää testiä myös nielusta ja peräa ukosta. Toki luulis näytteenottajan pitävän sitä automaationa.