Tuli hääkutsu
Lapsen kummisetä menee toistamiseen naimisiin. Viimeinen liitto kesti puoli vuotta.
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
niin?
En usko että tämäkään liitto kestää. Aina 5v avoliiton jälkeen menee naimisiin. On alle 30v.
Ei ole pakko mennä, jos ei halua. Vai mikä on aloituksesi tarkoitus?
Hei sama juttu meillä! Tosi kiva että lapsemme saa uuden "kummitädin", kun edellinen katosi kuin pieru Saharaan. Tämä nykyinen morsian on sitäpaitsi kivempi.
Kunhan kysyn kirjoitti:
Ei ole pakko mennä, jos ei halua. Vai mikä on aloituksesi tarkoitus?
Niin. Mies haluaa että menemme.
Kuuluu sanoa "viimeisin" tai "edellinen".
Viimeksi meni 5v tapaamisesta naimisiin ja nyt taas sama juttu.
Yhdet häät per nokka ymmärrän, mutta toisia lahjoja en enää samalle osta. Enkä mene häihin, vaan "Risteily osui juuri siihen viikonloppuun" tai "Taloyhtiön talkoiden vastaavana en pääse" tms.
Jos vaikka tämä nyt sitten kestäisi? Kyl vähän nauratti aloitus.
Älä mene. Pyydä vain tilinumero, johon edellisten häiden velkaa voi lyhentää :D
Jospa nyt on kohdalla oikea ihminen. Itse asiassa olin naimisissa 18 vuotta. Ei ollut oikea mies minulle. Nyt minulla on suhde, jonka veroista en olisi voinut kuvitellakaan aikaisemmin.
Oispa hauska huomata tältä sivustolta, että kutsu on mennyt perille. Kun ei ihmiset oikein muista tai osaa ilmoittautua, niin jostain näkisi että posti toimii.
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi meni 5v tapaamisesta naimisiin ja nyt taas sama juttu.
Huom. Toistamiseen=aina.
Mun kaveri meni kolmen kuukauden tuntemisen jälkeen ja erosi samana vuonna. Heti harkinta-ajan päätyttyä varasi uuden miehen kanssa kirkon ja taas juhlittiin. Nyt ovat olleet "jo" 8kk yhdessä, vasta pari kertaa eropapereita väläytelty ja ryhdytty asumuseroon.
niin?