Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tajusin juuri, että olen koko ikäni ihastunut naisiin(kin)

Vierailija
10.05.2019 |

En vaan pitänyt seksuaalisena esim. pianonsoiton opettajan tai leirikaverin ihailua. Mutta näihin selkeästi liittyi se, että ihastuksen kohde näytti kauniilta, tuoksui hyvältä ym. Poikiinkin olen ihastunut, mutta se on ollut selkeämpää ja ehkä vähän harvinaisempaa. Nyt päälle kolmekymppisenä tuntuu, että ehkä olen saanut miehistä tarpeekseni tällä erää ja siirtyisin mielellään suhteeseen saman sukupuolisen kanssa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä valinta!

Vierailija
2/6 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on jänniä nämä omaan seksuaalisuuteen liittyvät oivallukset. Itse ajattelin nuorempana, että olen biseksuaali. Olin kyllä ollut kiinnostunut myös pojista, mutta en koskaan seksuaalisesti (ainoastaan romanttisesti), eikä kiinnostukseni poikia kohtaan ollut koskaan syventynyt ihastumiseksi, saatikka rakastumiseksi asti. Myöhemmin sitten aloin ajatella, että ehkä olenkin sittenkin lesbo, koska kiinnostukset poikiin olivat vähentyneet ja seksuaalista kiinnostusta ei ollut poikia kohtaan tosiaan koskaan ollut. Sitten rakastuin palasvasti ja sain tietää, että rakkauteni kohde ei ollutkaan sitä sukupuolta, mitä oletin hänen olevan. Siinä vaiheessa päätin heittää lokerot omalta osaltani roskiin ja todeta, että minä kiinnostun kenestä kiinnostun ja rakastun kehen rakastun. Tällä hetkellä määrittelen kuuluvani seksuaalivähemmistöihin, mutta sen tarkempaa lokerointia en jaksa pahemmin tehdä.

Vierailija
4/6 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama juttu, päälle kolmekymppisenä valkeni totuus.

Vierailija
5/6 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Livija kirjoitti:

Ne on jänniä nämä omaan seksuaalisuuteen liittyvät oivallukset. Itse ajattelin nuorempana, että olen biseksuaali. Olin kyllä ollut kiinnostunut myös pojista, mutta en koskaan seksuaalisesti (ainoastaan romanttisesti), eikä kiinnostukseni poikia kohtaan ollut koskaan syventynyt ihastumiseksi, saatikka rakastumiseksi asti. Myöhemmin sitten aloin ajatella, että ehkä olenkin sittenkin lesbo, koska kiinnostukset poikiin olivat vähentyneet ja seksuaalista kiinnostusta ei ollut poikia kohtaan tosiaan koskaan ollut. Sitten rakastuin palasvasti ja sain tietää, että rakkauteni kohde ei ollutkaan sitä sukupuolta, mitä oletin hänen olevan. Siinä vaiheessa päätin heittää lokerot omalta osaltani roskiin ja todeta, että minä kiinnostun kenestä kiinnostun ja rakastun kehen rakastun. Tällä hetkellä määrittelen kuuluvani seksuaalivähemmistöihin, mutta sen tarkempaa lokerointia en jaksa pahemmin tehdä.

Hyvä kirjoitus, pakko kysyä että siis ihastuitko naiseen jota luulit mieheksi?

Jäi vain mietityttämään miten tämä on mahdollista...

Vierailija
6/6 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Livija kirjoitti:

Hyvä kirjoitus, pakko kysyä että siis ihastuitko naiseen jota luulit mieheksi?

Jäi vain mietityttämään miten tämä on mahdollista...

Ihastuin muunsukupuoliseen.