Onko 500g/vko hyvä laihdutusvauhti?
Laskeskelin että kohta on kymppi lähteny painosta. Aloitin tammikuun alussa.
Kommentit (8)
Onnittelut menestykselle.
Tuollainen on ihan hyvä tahti ja sen pystyy saavuttamaan sellaisilla ruokavalion muutoksilla joista voi tehdä pysyviä. Loppujen lopuksihan sillä ei ole väliä putoaako 10kg kymmenessä vai kahdessakymmenessä viikossa kunhan pysyy poissa.
Sellainen kysymys vain että miksi pitää laskea viikottaisesta pudotuksesta paljonko painoa on lähtenyt? Eikö vaaka kerro sen aika tarkasti?
sopii sulle ihan hyvin,parin vuoden päästä alat olemaan normaalipainon ylärajoilla. vanhainkodissa sitten papat käy kuumana
Vierailija kirjoitti:
sopii sulle ihan hyvin,parin vuoden päästä alat olemaan normaalipainon ylärajoilla. vanhainkodissa sitten papat käy kuumana
Oletko aina näin v***umainen? Oliko kiva vastata toiselle ilkeästi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko aina näin v***umainen? Oliko kiva vastata toiselle ilkeästi?
Jep molempiin!
Onnea hyvästä tasaisesta pudotuksesta. Sanotaan, että kun paino putoaa kohtuulliseen tahtiin (just esim. 500 g viikossa), pääkin ehtii mukaan. Muutoksessa on aina totuttelemista, ja hitaammalla tahdilla oppii pitämään sitä kuurin sijaan pysyvänä tilana.
"Laihdutus" on järjetöntä. Aiotko temputella loppuikäsi? Yhtä fiksua kuin savunpoisto tulipalossa.
Eli sammuta palo, alkamalla syödä hyvin ja sopiva määrä. Oire ylensyömisestä (ylipaino) häviää. Nopeudella ei mitään väliä.
Ja wittuilijoille pohdittavaa: Minä ennen 130 kiloinen sokeri- ja verenpainetautinen olen nyt terve 60 kiloinen.
Minulle sopiva painonpudotusvauhti on 500 g kuukaudessa. Siihen ei tarvitse mitään kidutusdieettiä, vaan voi syödä ihan normaalisti, riittää kun pienentää hiukan annoskokoa ja käy joskus lenkillä.
On.