Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin vieraisiin?

Epätoivoinen
10.05.2019 |

Suuntaan kysymyksen lähinnä naisille.Mitä mieltä olette rehellisesti siitä, että onko oikeutettua hankkia läheisyyttä muualta, kun vaimolta sitä ei saa. Välillämme ei ole minkäänlaista läheisyyttä, ei edes kosketusta ollut vuoteen ja nyt alkaa olemaan tilanne minun kannaltani kestämätön. Olen yrittänyt keskustella aiheesta, mutta ei auta, lähinnä ärsyynnytään kun yritän puhua. Lapsia meillä ei ole ja olemme molemmat nelikymppisiä. Odotan rehellisiä vastauksia.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laajennetaan aihepiiriä ja tiedustellaan; miksi siis olette yhdessä?

Vierailija
2/10 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa todella miettiä kannattaako moinen suhde... Terveessä suhteessa läheisyyttä ja seksiä riittää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kaikki "toimi" normaalisti, vuosi sitten tuli muutos. Kummallakaan ei sairauksia tms. en vai ymmärrä.

Vierailija
4/10 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mites toi seksuaaliterapia, vaikkapa ihan meidän verovaroilla tuettuna kunnallisena terveyspalveluna?

(Näin meillä Helsingissä:) https://www.hel.fi/itsehoito/fi/tietoa-eri-aiheista/seksuaaliterveys/

t. vasemmistolainen himonussija

Vierailija
5/10 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella pahoillani puolestasi. Tuo tilanne on taatusti kamala. Asia pitäisi ehkä avata mikä muuttui vuosi sitten? Myöskään en lähtisi selän takana pettämään mutta rehellisesti sanoisin kumppanilleni että jos ei tilanne muutu NYT niin haen läheisyyden muualta. Siinä kohtaa kumppani saa valita vielä miten toimia ja jäljeenpäin ei voi syytellä.

N35

Vierailija
6/10 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mikä on muuttunut, toinen osapuoli ei suostu asiasta puhumaan. Olen alkanu jo epäilemään onko hänellä joku toinen.

Vierailija
7/10 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mikä on muuttunut, toinen osapuoli ei suostu asiasta puhumaan. Olen alkanu jo epäilemään onko hänellä joku toinen.

No kyllä erikoista on että ei suostu puhumaankaan. Minusta sinulla on täysi oikeus saada läheisyyttä. Mutta kumpi olisi parempi, hakea seksiseuraa muualta vai erota ja etsiä kumppani joka haluaa antaa läheisyyttä kaikella tavalla?

N35

Vierailija
8/10 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sillä on toinen, koko kaupunki tietää sen sua ennen.

Vierailija
9/10 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin pariterapiaan? Milloin ero? Ai niin, eiku, rupeet pettään.

Järki käteen!

Vierailija
10/10 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinkäällä on seksikultti, muuta sinne ja ala panemaan!

Yhteistiedot löytyvät Laiton Lehti? -sivustolta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme