Sitten kun tulee äidiksi
"unohtaa" itsensä. Voi että mä nautin tästä ajasta ton lapsen kanssa!
Kommentit (12)
Sama täällä, en olisi itsestäni uskonut. Tää on sittenkin mun juttu, äitiys.
Mä oon 18v. ja haaveilen jo kovasti perheen perustamisesta.
Velailijoista en tykkää.
Mm. tuon taki olen vela. Ahdistaa katsoa naisia, jotka katoavat johonkin äitimaailmaan. He taantuvat lapsen tasolle, aivot mössööntyvät ja mikään muu ei enää kiinnosta kuin se oma per.sehed.elmä.
Ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Mm. tuon taki olen vela. Ahdistaa katsoa naisia, jotka katoavat johonkin äitimaailmaan. He taantuvat lapsen tasolle, aivot mössööntyvät ja mikään muu ei enää kiinnosta kuin se oma per.sehed.elmä.
Ei kiitos.
Sinä sitten käperryt omaan itseesi... ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiitos.
Sinä sitten käperryt omaan itseesi... ei kiitos.
Päinvastoin. Olen hyvinkin sosiaalinen ihminen ja kiinnostunut monista asioista. Ei tässä ehdi käpertyä yhtään mihinkään, vaikka haluaisikin.
/4
Vitonen oli siis tuo äskeinen, ei 4.
Mulla kävi päinvastoin. Kärsimme selittämättömästä lapsettomuudesta mieheni kanssa ja etenkin minä olin elämässäni ihan hukassa ja onneton. Vihdoin hoitojen jälkeen saimme lapsen. Koen, että saan lapsesta hurjasti voimaa ja olen taas kiinnostunut elämästä ja haluan pitää itsestäni huolta.
Lapsi ei poistanut sitä surun määrää mitä lapsettomuus oli mutta koen, että olen jo päässyt jaloilleni ja pystyn käsittelemään kriisiä. Olen aina lapsellinen lapseton. Ei se pohjaton tyhjyys ja suru poistu koskaan.
Ensimmäinen äitienpäivä tänä vuonna.
Vierailija kirjoitti:
Ei kiitos.
Kuulostat siltä, että olet mustasukkainen lapselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiitos.
Kenelle lapselle minä nyt olisin mustasukkainen?
/5
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiitos.
/5
No niille, joiden äidit ovat kadonneet sinne äitimaailmaan. Ne äidit, jotka saavat sinut ahdistumaan. Tuossahan se viestisi on luettavissa, kai itse muistat, mitä kirjoitit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiitos.
/5
No niille, joiden äidit ovat kadonneet sinne äitimaailmaan. Ne äidit, jotka saavat sinut ahdistumaan. Tuossahan se viestisi on luettavissa, kai itse muistat, mitä kirjoitit.
Aa, eli siis mustasukkainen lapsesta, otaksun? Olet varmaan äiti?
Ja ei, en ole mustasukkainen kellekään. En kaipaa niitä ihmisiä enää, jotka ovat hävinneet puklujen ja paskavaippojen kadotukseen. Onneksi suurin osa ystävistäni on lapsettomia, ja myös pari fiksua lapsellista löytyy. Se on kyllä harvinaista.
Jep. mennään lapsi edellä!