Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä nettideitti paras keski-ikäiselle? Tai mistä löytää kunnon miehen?

Vierailija
09.05.2019 |

Jos olen keski-ikäinen, ihan hyvin toimeentuleva ja ok koulutettu ja hyvässä työssä, lapsia on, olen ok, tavallisen näköinen, meikkaan jne mutta parisen ylikiloa löytyy, mutta en mikään elämäntaparuma tai täystankki, jotkut sanoneet jopa kauniiksi, ihan mukava luonne mutta on mulla omat jutut, jonkin verran takertuvasti kiintyvä (ainakin jos toinen on semmoinen välttelijäluonne). Elämänkokemusta löytyy ja sitä kautta avarakatseisuutta. Ja nykyisin tykkään seksistä.

Ja haluan aidon kiinteän liiton, melko symbioottisen perinteisen parisuhteen, jossa toki omatkin jutut mutta muuten jaetaan lähes kaikki. Kihlat ja naimisiin lopulta jne, tyyliin 1-3 v sisään ehkä. Kyky uusperheeseen.

Ihminen joka arvostaa perhe-elämää ja parisuhdetta.?

Oon katsonut eliittikumppaneita, ja tinderistä oli pitkä suhde mut se oli just semmoinen epäröijä ja vapaudenhaluinen tavallaan.

Missä ne kunnon miehet liikkuu?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko että ”kunnon miehet” ovat joku yhtenäinen lauma, joka käyttäytyy saman kaavan mukaan? Silmät auki ja elä elämää, sieltä se tulee kohdallesi jos niin on tarkoitettu.

Vierailija
2/3 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ihan samalla konseptilla nainen, mutta itse olen se epäröijä, pari hyvää miestä ollut tapailussa, mutta itse olin se joka ei kestänyt tutustumista vaan otin ja dumppasin. Nyt olen sitäkin viisaampi ja toivottavasti osaan arvostaa kunnon ihmissuhdetta.

Mutta ap:n asiaan, itse olen tullut siihen tulokseen, että paras jos ihmissuhde kasvaisi ystävyydestä, Tinder ei tuonut minulle muuta kuin s-vonkaajia. Hyvää teille, joilla nettideitit toimineet, minulla vaan ei. Tuntuu, että nettideittailu on tehnyt ihmissuhdeasiat tosi raadollisiksi, enkä halua olla siinä piirissä pyörimässä. Ajattelen, että haluan olla miehelleni se kehen hän kohdistaa mielenkiintonsa ja minä häneen, että ei ole kymmeniä muita siinä siivellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkonen luki jutun:

https://www.kodinkuvalehti.fi/artikkeli/lue/ihmiset/sakari_ihmettelee_s…

Ja usko siihen että ihania tyyppejä on tuolla maailmassa. <3 just tälläsen miehisen-herkkis-älykön toivoisin sattuvan kohdalle...👍 Tsemppii Ap:lle!!!!