Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten sait toistuvat vt-infektiot loppumaan?

Vierailija
09.05.2019 |

Alkaa hermo mennä jo!

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

seuraan 😖

Vierailija
2/21 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

selibaatilla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen jälkeen kun lapset kasvoivat alakouluikäisiksi loppuivat meidän perheestä vatsatauti-infektiot.

Vierailija
4/21 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urisan - karpalotableteilla paranee takuulla. Voit lisäksi vielä juodakin karpalo- ja puolukkamehua.

Ja olen kuullut tosiaan, että joillakin auttaa selibaatti, koska muhinointi pahentaa vaivaa ja voi jopa aiheuttaa sen, varsinkin jos likaisina toututaan ja steriiliin virtsarakkoon pääsee pöpöjä. 

Vierailija
5/21 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urisan - karpalotableteilla paranee takuulla. Voit lisäksi vielä juodakin karpalo- ja puolukkamehua.

Ja olen kuullut tosiaan, että joillakin auttaa selibaatti, koska muhinointi pahentaa vaivaa ja voi jopa aiheuttaa sen, varsinkin jos likaisina toututaan ja steriiliin virtsarakkoon pääsee pöpöjä. 

Vierailija
6/21 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juo alkoholia, syön paljon kasviksia ja syön vitamiineja.

Veikkaan ruokavaliota, kehon ph on muuttunut, vti ei enää täällä viihdy.

Vierailija
7/21 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkka pesu aina ennen seksiä molemmilla ja välittömästi seksin jälkeen. Lisäksi söin karpalokapseleita.

Vierailija
8/21 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runsas vedenjuonti, pakastekarpalot ja karpalojauhe, tulehdusta vähentävä ruokavalio

Vierailija
9/21 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karpalomehua päivittäin!

Vierailija
10/21 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juomalla paljon vettä. Olen pitänyt vesipulloa mukanani jo pitkään ja juon säännöllisesti. Jos vt uhkaa, niin syön C-vitamiineja. 

Vierailija
11/21 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selibaatti ainoa joka lopettaa tulehdukset. Mitkään pesut ja pisut ennen ja jälkeen sekin ei auta. Ei myöskään c vitamiinit eikä karpalo.

Vierailija
12/21 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tulehduksia ollut silloinkin kun on ollut nihkeämpää makuuhuoneen puolella.

Itse peseydyn kyllä aina ennen ja jälkeen seksin.

Sokeria olen vältellyt helmikuusta alkaen ja laihtunutkin 11 kiloa.

Auttaako se kaupan sokerillinen karpalomehu?

Noita kapseleita en ole koittanut. Varmaan täytyy. Tosin estolääkitys aloitetaan taas.

Kierre alkoi 6 vuotta sitten e-pllereistä. Aina tauolla oli tulehdus. Ei loppunut vaikka pillerit lopetin. Jos söin putkeen 3 kuukautta pillereitä ei tulehduksia ollut 3 kuukauteen. Tauko kun tuli niin kolmantena päivänä alkoi oireet. Pissanäytteissä aina e-coli. Viimeksi oli joku muu. Nyt taas tunne että tulehdus tulossa..

Täytyy viedä taas kerran näyte ja aloitan estolääkityksen vasta kun tiedän ettei tulehdusta ole.

Ap

Vierailija
13/21 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla auttoi jo se että käyn pissalla heti seksin jälkeen. Ei seksistä tartte onneksi luopua. Lisäksi päivittäin puolukkamehua, sitruunaa c-vitamiinin takia ja raakaa valkosipulia. Eipä ole enää tulehdukset vaivanneet eikä flunssat. 

Vierailija
14/21 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomioni kiinnittyi siihen, että sulla on aina e-pillerien tauoilla tulehdus. Millaisia kuukautissuojia käytät? Onko ajoitus edelleen sama e-pillereiden lopettamisen jälkeen?

Vierailija
15/21 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulujen käynti ja kulttuuriharrastukset ovat parhaat lääkkeet wt-infektiota vastaan.

Vierailija
16/21 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä nyt ei ole yhtä terveellinen vaihtoehto kuin karpalomehu, mutta parin päivän tulehduskipulääkekuuri _heti_ kun ensimmäiset tuntemukset tulee, auttaa minua. Jos viivästyy yhtään, ei enää auta.

Vierailija
17/21 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syömällä C vitamiinia.

Vierailija
18/21 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tranemax -karpalokapseli on suunniteltu erityisesti e colia vastaan

Vierailija
19/21 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koulujen käynti ja kulttuuriharrastukset ovat parhaat lääkkeet wt-infektiota vastaan.

Oikein sivistyneen ihmisen kommentti.

Vierailija
20/21 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pissalla käynti seksin jälkeen ja juomisen lisääminen. En tosin ollut kroonikko, mutta noin 25 ikäisenä sattui useampi perä perään ja nyt ei ole ollut mitään 10 vuoteen. Ei liity kumppanien määrään. Joillain uusi kumppani aiheuttaa oireilua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä