Eikö ole ihanaa, kun tulee kesä? Mitä aiotte kesällä tehdä?
Kommentit (46)
Jos on hellettä aion istua kotona tuulettimen vieressä ja tuskailla kuumuutta. Jos on siedettävä lämpötila (max 22), aion tehdä kaikenlaista mukavaa. Sen kummemmin en ole suunnitellut, mitä se mukava on. Fiiliksen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rehellisesti sanottuna odotan eniten, että kesä loppuu ja tulee syksy.
Tylsää, tylsää, tylsää. Ala elää ihminen.
Elänkin. Minulle tärkeät asiat vain sijoittuvat talvi- ja syysaikaan, joten kesä on minulle täysin turha vuodenaika. Joka vuosi pelkkää odotusta, että se menee ohi ja pääsee taas nauttimaan itselle rakkaista asioista.
Mulla taas päinvastoin, trkeät ja kivat asiat ajoittuu kesään, syksy ja talvi on turhia.
12Niin, me ihmiset olemme erilaisia. Yllättikö?
Tottakai ollaan, ja hyvä niin 🙂
Rehellisesti olen päättänyt, että olen huppelissa koko kesäkuun. Luultavasti siinä menee samaan syssyyn heinäkuukin, kun on kerran aloittanut. Ei voi tietää. Mutta elokuussa marjastan hulluna. Sitä melkein odotan eniten. Että saa olla metsässä tai jossain ryteikössä, jos kyse on vatuista, ja kykkiä oudoissa asennoissa. Mahdollisesti on tuskallisen kuuma ja ympärillä pörrää paarmoja tai inisee hyttysiä. Tuollaistakin voi odottaa.
Käyn kirjastossa. Kesällä siellä on hiljaista ja seisahtunutta. Kaikki ovat rannalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elänkin. Minulle tärkeät asiat vain sijoittuvat talvi- ja syysaikaan, joten kesä on minulle täysin turha vuodenaika. Joka vuosi pelkkää odotusta, että se menee ohi ja pääsee taas nauttimaan itselle rakkaista asioista.
Mulla taas päinvastoin, trkeät ja kivat asiat ajoittuu kesään, syksy ja talvi on turhia.
Vihaan tota passiivisagressiivista hymynaamaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihaan tota passiivisagressiivista hymynaamaa
No anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Kuivaan pyykkiä ulkona, perheellisenä sitä riittää.
Masentava kommentti.
Jos on lämmin kesä, illat menee Aurajoen jokilaivoilla, päivät kotona ja kaupungilla luuhatessa. Elokuussa pariksi viikoksi Kreikkaan löhölomalle.
Vierailija kirjoitti:
Jos on lämmin kesä, illat menee Aurajoen jokilaivoilla, päivät kotona ja kaupungilla luuhatessa. Elokuussa pariksi viikoksi Kreikkaan löhölomalle.
Mitä sä siellä jokilaivalla joka ilta teet?
Miks alapeukutatte kaikkia kommentteja?
Mökkeilen ja teen yhden ulkomaan matkan.
Vierailija kirjoitti:
Miks alapeukutatte kaikkia kommentteja?
Samaa mietin. Taitaa olla pahan mielen ihmisiä. Ilmeisesti nyt ei ole mitään toistenhaukkumisketjua aktiivisena niin suunnataan hyvän mielen ketjuihin kettuilemaan muille.
Käyn ehkä kerran ulkomailla sukuloimassa. Lomaa 3vkoa, en ole suunnitellut sille ajalle yhtään mitään ja se on parasta. Muuten hommia hiki hatussa, kesällä jaksaa ylitöitä ja lyhyempiä unia.
Aivan ihanaa kun tulee kesä, oikeestaan yhtä juhlaa tästä toukokuulta syyskuulle saakka. Ajattelin aivastella, yskiä, raapia vuotavia silmiä, kaivaa kutisevia korvia, laittaa silmätippoja, popsia herkullisia antihistamiineja, hönkiä astmalääkettä, voidella kortisonia, raapia ihottumia. Siinähän se kesä menee, yhtä juhlaa seuraavat neljä kuukautta. Toinen vaihtoehto on pysyä sisällä ikkunat kiinni kunnes kaikki kasvit lakkaa kukkimasta. Nautitaan ja toivotaan että tulee viimekesän kaltainen tappohelle, se tuntuu ihanalta, kun hiki kirvelee ihottumissa.
Heti kesäkuun alussa on parin viikon mökkiloma. Toivon parinkymmenen asteen lämpöjä, mutta kesäkuu on kyllä vähän riskialtis kelien suhteen. Odotan kyllä mökkiviikkoja innolla! Kalastetaan ja saunotaan, luetaan kirjoja, paistetaan makkaraa. Ihan parasta!
Herätän pahennusta juomalla ulkona kaljaa jos kelit sen sallii. Muuten kökin sisällä läppärin äärellä ja juon kaljaa. Jos oikein huikeeta niin saattaa palaa jointtikin. Siinäpä ne kesän suunnitelmat.
En odota. Kesä ei ole yksinäisen vuodenaika.
Sain kaksi kesätyöpaikkaa, niin töissä taitaa mennä koko kesä. Tyytyväinen olen silti, vaikka ei se lomakaan pahaa tekisi :)
T. Opiskelija
pelaata koko kesä ei pysty mennee ulos hellepaskaa
sais tulla talvi takas nii pääse uimaa ja saunaa