Voiko teettää isyystestin mutta ei-tunnustaa lasta?
Pääsiäisenä hiihtokeskuksessa, kuultu varmaan tuhat kertaa. Lukioaikainen tyttöystävä tuli vastaan ja jatkettiin siitä mihin jäätiin, sähköpostilla ollaan pidetty yhteyttä ja nyt kuukautiset myöhässä mut ei vielä testia… kieltämättä tulee flashiä lukioajalta ;)
Itsellä siis perhe jota en halua tässä vaiheessa lähteä hajottamaan, 40+ ollaan- kolme lasta, nuorin vuosikas.
Olen tätä mielessäni palastellut ja pyöritellyt ja vaikka "tyttöystävääni" luotankin mietin silti isyystestiä. Mutta jääkö siitä joku jälki että on käytännössä tunnustanut lapsen. Jotenkin ei osaa ajatella kun ihastumisen perhoset lentää silmissä ja ihan pumpulia koko maailma. Vaimolle tekisi mieli kertoa tästä ihastumisen onnesta ja lapsille että heille on tulossa pikkuinen salasisko tai veli. Ehkä meidän lukiojuttu oli sellainen>Mathc made in Heaven ja sen pikkuisen oli määrä syntyä. Vaimoni on kultainen ja toivon että pysymme yhdessä tämän sisäisen myrskyni läpi, kertomalla nyt raunioittaisin hänen maailmansa, "tyttöystäväni" ymmärtää meidän ydinperheen tärkeyden lastenkin kannalta, olihan tämä meidän koko kohtaaminenkin ihan sattuma (vaiko universaali kohtalo)
Kommentit (3)
Minä syön joka aamu suuren kulhollisen graham-puuroa kaurakerman kera. Mieheni tekee samoin. Kummallekaan ei tulisi mieleenkään syyllistyä tuollaiseen holtittomuuteen. Hävetkää !
Olipas jännäkäänteinen uni. Minä lensin viimeöisessä unessani ja olin todella rikas.
Mites muilla?