Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystyttekö olemaan ihan alasti eri paikoissa häpeilemättä?

Vierailija
09.05.2019 |

Esim lääkärissä, makuuhuoneessa tai missä nyt on tarvetta olla alasti. Tuli vaan asia mieleen kun juttelin kaverini kanssa ja paljastui että jos vaan mahdollista, kaveri haluaa pitää topin päällä kun harrastaa seksiä miehensä kanssa. Lääkärireissutkin stressaa kun pelkää että täytyy ottaa vaatteita pois.

En sanonut sitä kaverille, mutta yllätyin että hän ilmeisesti häpeää omaa kehoaan jonkin verran kun ei pysty olemaan edes "pakollisissa" tilanteissa alasti.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä pysty helposti olla muiden nähden alasti.

Harmittaa, koska oikeasti haluaisin käydä esimerkiksi rannalla ja uimahallissa. Mutta suoraan sanoen pelkään muiden tuomitsevia ajatuksia.

Vielä lapsena suhtauduin alastomuuteen suht normaalisti. En hävennyt uimahallissa, vaikka muuten olin arka ja ujo. Jossain vaiheessa yläastetta aloin lintsata uimahallissa käymiset. Olisikohan ollut juuri sen jälkeen kun toinen oppilas tuijotti mua suu auki niin kuin olisi nähnyt jotain yliluonnollisen kauheaa.

Eikä alastomuuden pelkäämisessä auta, kun netissä, täällä AV:lläkin, jatkuvasti haukutaan toisten ulkonäköä. Jopa minua paljon paremman näköisiä haukutaan todella ilkeästi. Syntyy helposti sellainen kuva, että vain täydellisyys on hyväksyttävää.

Vierailija
22/31 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enhän pysty olemaan häpeilemättä eri paikoissa edes vaatteet päällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsensäpaljastelija minussa tahtoo olla alasti. Yhteiskunnan normit pitää vaatteet päällä. Aina kuin on tilaisuus kaikki lähtee ja nautin. Lapsen saannin jälkeen häpeän vielä vähemmän mutta en halua nolata lasta.

Ja joo mulla on ihan hyvä kroppa. Vähän sellua ja talvikarvaa ympärivuoden.

Vierailija
24/31 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap. tietenkin hoikka ja hyvätissinen ja ihmettelee kun kaveri on vähän pyylevä ja tissin roikkuu, eikä oo niin sujut kroppansa kanssa. No siihen oo syynä vain tää moderni yhteiskunta ja sen normit! Jos ystäväsi asuisi autiolla saarella miehensä kanssa niin ei varmaan haittaisi yhtään olla alasti.

Usko tai älä, ei se aina näin mene. Tunnen yhden naisen, joka on tosi hoikka ja timmi, mutta joka ei voi mennä bikineissä rannalle, koska häpeää itseään. 

Musta on vaivauttavaa olla tilanteessa, joissa muut eivät ole alasti, mutta jos muutkin ovat, ei haittaa.

Vierailija
25/31 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty olemaan häpeilemättä edes vaatteet päällä.

Vierailija
26/31 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että kyllä voin, paikoissa missä pitää olla.

Mutta en ottaisi aurinkoa alasti, tai muuten herättäisi turhaa huomiota. Tosin aamuisin kävelen keittiöön ja suihkuun alasti, vaikka joku saattaisi nähdä.

Vierailija
27/31 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunassa, suihkussa ja makuuhuoneessa jo, mutta en kyllä lähde joukkosaunomisiin. Nautiskelen löylyistä yksin. En ole tavannut lääkäriä, joka vaatisi vastaanotolla olemaan nakkena. Kyllä ne yleensä pyytävät ottamaan ylävartalon paljaaksi, jos haluavat esim. kuunnella sydäntä tai keuhkoja, ja alapää paljaaksi, jos tekevät gynekologisen tutkimuksen tai jonkun muun tutkimuksen alakerrassa.

Vierailija
28/31 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään olla alasti. Kotona tulee välillä hengailtua ilman vaatteita ja yöt nukun nakkena. Johtuu ehkä siitä et ruumiinlämpö on vähän korkeampi ja alan helposti hikoilla. En häpeile vartaloani, kolme lasta oon pyöräyttänyt. Uimahalli, julkinen sauna, gyne ym ei ongelmaa.

En pukeudu koskaan ns seksikkäästi enkä paljastavasti mutta alastomuus sopivissa paikoissa on mulle täysin luonnollista. Kun lapset kasvaa, täytyy ottaa ne tietenkin huomioon. Mieheltä oon kysyny et häiritseekö mun satunnainen nakkeilu, ei kuulemma. Verhot vaan kii ni ei naapurit häiriinny.

Vierailija
29/31 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen sinkku, mutta en voisi tällä hetkellä ajatellakaan, että miehen edessä olisin alasti. Samaten olen nyt alkanut häpeämään uimahalleissa riisuutumistakin ja en olekaan siellä käynyt pitkään aikaan. Oikeastaan ainoa jonka kanssa voin saunoa huoletta on äitini. Kaikkien muiden ihmisten kanssa en todella vaikeaa. Itselläni on puolestaan niin huono näkö etten paljon toisten vartoloita itse jossain saunassa näe. Olen nuori nainen.

Vierailija
30/31 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelliseen numero 30 vielä se, että minulla vähän ylimääräistä vastassa sekä selluliittia reisissä. En hävennyt aikaisemmin niin paljon, mutta nyt osin muiden ikävien kommentteiden takia olen vielä häpeissäni kuin aiemmin.

Vierailija
31/31 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin kiusallinen ongelma. Mulla on niin iso, että en kehtaa edes uimarannalle mennä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme