Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset rakastuu pinnallisesti miesten lihaksiin

Vierailija
09.05.2019 |

Kaverin kanssa ollaan muuten samaa tasoa (naisten sanojen mukaan) ja oma koulutus jopa korkeampi kuin kaverilla , mutta kaverilla on suuremmat lihakset ja aina hän vetää pitemmän korren naisissa.. Naisten höpötys, että lihaksilla ei ole väliä on pötypuhetta

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali nainen halveksii isoja lihaksia. Kaapeilla ei äly päätä pakota.

Vierailija
2/17 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin ihan aidosti tykkään enemmän iskä-vatsaisista. On kiva, jos miehessä on voimaa ja näkee että on jotain joutunut tekemään mutta pullistelevat lihakset etoo.

"Täydellisyys" on tylsää, mutta kai se pinnallisille ihmisille on jotain tavoittelemisen arvoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaali nainen halveksii isoja lihaksia. Kaapeilla ei äly päätä pakota.

Ihan sama, jos ne vaan saa naiset. Vituttaa vietävästi. Olkoot niin tolloja kuin ovat. Viiva ratkaisee

Vierailija
4/17 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Justhan täällä joku valitti, miten naiset ei arvosta lihaksikkaita miehiä. Ei voi voittaa.

Vierailija
5/17 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä ystävä- enkä edes tuttavapiiristä ketään kuka viehättyisi isoista lihaksista. Tämä on joku miesten harhaluulo. En siis ketään!

Täytyy siis olla jokin muu erottava tekijä välillänne.

Tai sitten olette itse kiinnostuneita feikkinaisista (feikkihiukset, kynnet, ripset, huulet jne) jotka siis yyberpinnallisia. Heidän ajatusmaailmaansa en tunne meinaan.

Vierailija
6/17 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo. Älä jaxa.

Vierailija
7/17 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ainakin ihan aidosti tykkään enemmän iskä-vatsaisista. On kiva, jos miehessä on voimaa ja näkee että on jotain joutunut tekemään mutta pullistelevat lihakset etoo.

"Täydellisyys" on tylsää, mutta kai se pinnallisille ihmisille on jotain tavoittelemisen arvoista.

Kumpikaan ei vielä ole iskävartaloiässä ja yleensä nuo on jo riittävän rotevia

Vierailija
8/17 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dadbod best bod!

Vierailija
9/17 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sä vaan olet niin kateellisen ja katkeran oloinen myrtsi tyyppi, että naiset valitsee sen iloisemman?

Jos ihmisellä on hyvä olla kehossaan, niin se säteilee hyvää oloa ulkopuolellekin, oli lihaksia tai ei.

Vierailija
10/17 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idioottibimbot saattavat kiinnostuakin kaapeista. Kuten joku täällä sanoikin.

Vierailija
11/17 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä itse oon kokoa xs/s ja eniten vetää puoleensa joku l/xl koko. Ei todellakaan mitään treenattuja lihaksia, kunhan ei ole puhdasta läskiäkään.

Mun mies on lihonut suht timmistä M-koosta kokoon XL, tekee silti fyysistä duunia 8h päivässä eli voimiakin on. Mun mielestä hänen alla ja päällä on aivan ihana olla ja saa tuollaisena pysyäkin jos vaan itse on tyytyväinen, en ole kertaakaan ajatellut että olispa lihaksikkaampi tai pienempi.

Ei me naisetkaan olla kaikki samasta muotista, kuten kaikki miehetkään ei välitä jätti-hinkeistä ja minihameista.

Vierailija
12/17 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on isot lihakset ihan luomuna hankkinut ja järki on päässä niin sehän on ihan ok, mutta jos on päätään steroideilla pehmentänyt niin ne isot lihaksetkaan ei korvaa niitä sivuvaikutuksia mitä steroideista tulee.

Vierailija
13/17 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset haluavat iskäkroppaisen ettei itsetunto mene huonoksi kun kumppani näyttää paremmalta. Muutenkin naiset haluavat olla läskejä.

Vierailija
14/17 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehet rakastuu pinnallisesti naisten tisseihin ja perseisiin?

Vierailija
15/17 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset haluavat iskäkroppaisen ettei itsetunto mene huonoksi kun kumppani näyttää paremmalta. Muutenkin naiset haluavat olla läskejä.

Eikö aloitus käsitellyt sitä, että kaikki naiset haluavat sen bodari-peten eikä iskä-eetua?

Miten joku xs-kokoinen mimmi voi olla läski? 😂

Vierailija
16/17 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin oon S-kokoa ja mun mies kai XL. Itse lenkkeilen, teen lihaskuntoa ja lihakset erottuu paremmin kun miehelläni. Kyllä mä silti siihen kuumana käyn vaikka vatsaa onkin, en vaihtais.

Inhoan semmosia pullistelijoita, yleensä aika tyhjäpäitä.

Vierailija
17/17 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on harhaluulo jonka miehet ovat itselleen luoneet tekosyynä kun ei naista saa, naisilla on sama homma meikin suhteen ja joillakin painon suhteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän