Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista elämää haluaisit elää, jos olisi siihen mahdollisuus?

Vierailija
09.05.2019 |

Siis jos raha tai työ tms. ei estäisi sinua elämästä sellaista elämää.

Itse haluaisin elää osan vuodesta Lapissa jossain kelokämpässä erämaajärven rannalla rauhassa mieheni ja lapseni kanssa ja osan vuodesta Sveitsissä luxushuvilassa. Töitä haluaisin tehdä jonkun verran, mutta vain kiinnostavia projekteja ilman kiirettä ja vain etätyönä.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista johon ei kuulu työ millään tavalla. Muuten kaikki käy.

Vierailija
2/35 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saada työpaikan ja käydä töissä kuten suurin osa minun koulutustaustalla olevista ihmisistä. 

Hyvää tuuria on seurannut äärimmäisen huono tuuri jo suhteellisen pitkään. Uskon tilanteen muuttuvan. Tai haluan uskoa siihen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin olla nainen. Olisi varmaan ihanaa kun saisi seksiä ja rakkautta koko ajan. Muutenkin kaikki olisi helpompaa elämässä.

Vierailija
4/35 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pajautella ja olla onnellinen.

Vierailija
5/35 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin olla nainen. Olisi varmaan ihanaa kun saisi seksiä ja rakkautta koko ajan. Muutenkin kaikki olisi helpompaa elämässä.

Eipä oo mulla seksiä ja rakkautta koko ajan...

Ja seksin saaminen random mieheltä ei ole rakkautta.

Vierailija
6/35 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos hienoista aloitteesta! Nyt kaikki puhumaan haaveistaan, se on pieni askel eteenpäin.

Haluaisin elää toimivassa parisuhteessa, kivan miehen kanssa joka rakastaisi minua yli kaiken ja meillä olisi paljon yhteisiä harrastuksia. Mellä olisi vapaa-ajan asunto, missä ei mikään anoppi hääräisi, ja siellä viljelisimme vähän pientä kotipuutarhaa. Viettäisimme siellä paljon aikaa rauhassa luontoa ihmetellen. Sitten meillä olisi myös vene (tai vuokrattaisiin) ja sillä mentäisiin kesällä ihmettelemään ulkoluotoja ja kuuntelemaan hiljaisuutta. Meillä olisi myös kaupunkiasunto, tai voisin vaikka edelleen asua kaksiossani siellä ollessani.

Matkustaisimme myös jonkin verran. Meillä olisi kuitenkin molemmilla myös omat, terveet harrastukset ja omaa-aikaa. Laittaisimme muutaman kerran viikossa yhdessä ruokaa (joka pv ei ehkä onnistu) ja meillä olisi myös toimiva seksielämä. 

Työtä tekisin vähän tilanteesta riippuen, en kokonaan jättäytyisi työelämästä pois.  Anoppi sais tulla kylään pari kertaa vuodessa, EIKÄ HÄNEN LUONA KÄYTÄIS YHTÄÄN SEN USEAMMIN!

Tällä hetkellä aika kaukana tästä... Välillä oon käyny paratiisin portteja kolkuttelemassa... mutta ei taida olla mua varten. 

Vierailija
7/35 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin rikas ja täydellinen ulkoisesti. Asuisin jenkeissä kartanossa ja olisin naimisissa. Mulla ois kodinhoitajia ja muita avustajia. Harrastelisin eri asioita ja tekisin eri projekteja.

Vierailija
8/35 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikalailla samanlaista kuin nyt, mutta asuisin syrjemmällä, enkä kävisi töissä. Jos ihan mitä vaan voisi toivoa, olisin miljardööri joka on pyhittänyt elämänsä eläin- ja luonnonsuojelutyölle.

Vierailija
9/35 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri sellaista mitä elän nyt iloineen suruineen. Jokaisesta päivästä olen hyvin kiitollinen kuten ne tulevat ja kuten ne menevät

Vierailija
10/35 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos saisin olla sellainen ihminen kuin haluaisin, olisin sairaanhoitaja. ei ehkä kuulosta kovin hohdokkaalta, mutta siinä kiteytyy minulle elämä ns. luontevassa roolissa yhteiskunnassa. töitä tekisin ulkomailla välillä, välillä Suomessa. 

Vierailija
11/35 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin rikas ja täydellinen ulkoisesti. Asuisin jenkeissä kartanossa ja olisin naimisissa. Mulla ois kodinhoitajia ja muita avustajia. Harrastelisin eri asioita ja tekisin eri projekteja.

Sama! Vähän kuin Lisa Vanderpump (The real housewives of Beverly Hills). Tosin vähän nuorempi versio haluaisin olla. Mutta haluaisin asua New Yorkissa ja sitten mulla ois loma-asuntoja ympäri maailmaa ja tietenkin myös Suomessa hulppea merenrantamökki. 

Vierailija
12/35 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jos saisin olla sellainen ihminen kuin haluaisin, olisin sairaanhoitaja. ei ehkä kuulosta kovin hohdokkaalta, mutta siinä kiteytyy minulle elämä ns. luontevassa roolissa yhteiskunnassa. töitä tekisin ulkomailla välillä, välillä Suomessa. 

Se oli minunkin unelmani.

Vierailija
13/35 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et ole sairaanhoitaja? Ei se vaadi kuin parin vuoden opinnot.

Vierailija
14/35 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikalailla samanlaista kuin nyt, mutta asuisin syrjemmällä, enkä kävisi töissä. Jos ihan mitä vaan voisi toivoa, olisin miljardööri joka on pyhittänyt elämänsä eläin- ja luonnonsuojelutyölle.

Olis ihanaa kun olis oma keittiöhenkilökunta. Saisin joka päivä terveellistä, vähäkalorista ja herkullista ruokaa. Ja että joku muu siivoaisi. 

Vierailija
15/35 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nousisin sängystä vain vessaan, syömään (en joka aterialla sitäkään), joka ilta saunaan ja halutessani nauttia henkilökohtaisista sexiorjastani (min. 2 kpl) jossain muussa paikassa

Vierailija
16/35 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etelä-Ruotsissa maalla pienessä talossa, pihalla pienimuotoista hyötyviljelyä omaan käyttöön, kanoja ja mehiläisiä. Etelä-Ruotsi, koska asuin siellä töiden takia pari vuotta ja ihastuin paikkaan. Etupäässä aika menisi kotipiirissä puuhaillen, mutta välillä olisi kiva tehdä jotain pikkumatkoja muualle Pohjoismaihin ja Keski-Eurooppaan. Kirjoittaisin kirjoja ja valokuvaisin lähiluontoa, mutta en olisi minkään luokan julkkis vaan saisin elellä rauhassa.

Vierailija
17/35 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairaanhoitajan ammatti vaatii kylläkin 3,5 vuoden opinnot lisäksi sairaanhoitaja on niitä ammatteja joissa ei todellakaan pärjää kuka tahansa. Täytyy olla juuri tietynlainen ihmistyyppi, jotta jaksaa alalla. Hyvä terveys, erittäin hyvät sosiaaliset taidot/vuorovaikutustaidot vaaditaan. Täytyy olla määrätietoinen ja henkisesti vahva ihminen. Toisaalta myös huumorintaju on sairaanhoitajalle todella tärkeä piirre. Hoitoalalla yleensä todella rajua huumoria ja hyvä niin.

Toki alalle hakeutuu yhtä sun toista ihmistyyppiä, mutta vain oikeanlaiset on niitä, jotka oikeasti pärjäävät alalla ja jäävät sairaanhoitajan hommiin.

Vierailija
18/35 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairaanhoitajan ammatti vaatii kylläkin 3,5 vuoden opinnot lisäksi sairaanhoitaja on niitä ammatteja joissa ei todellakaan pärjää kuka tahansa. Täytyy olla juuri tietynlainen ihmistyyppi, jotta jaksaa alalla. Hyvä terveys, erittäin hyvät sosiaaliset taidot/vuorovaikutustaidot vaaditaan. Täytyy olla määrätietoinen ja henkisesti vahva ihminen. Toisaalta myös huumorintaju on sairaanhoitajalle todella tärkeä piirre. Hoitoalalla yleensä todella rajua huumoria ja hyvä niin.

Toki alalle hakeutuu yhtä sun toista ihmistyyppiä, mutta vain oikeanlaiset on niitä, jotka oikeasti pärjäävät alalla ja jäävät sairaanhoitajan hommiin.

Vai niin. Ei niiden nyt mitään yli-ihmisiä tarvii olla, ihan tavallinen ihminen riittää. Mutta jos tuon ihmisen ilmeisesti ainoa HAAVE elämässä on se, että hän olisi sairaanhoitaja, niin ihmettelin vain, että miksi kummassa hän ei sitten opiskele sairaanhoitajaksi. Se 3,5 vuotta on pari vuotta käytännössä.  

Vierailija
19/35 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuisin jossain Etelä-Euroopassa maaseudulla puolisoni kanssa. Meillä olisi paljon eläimiä, joille olisimme tarjonneet kodin kun niiden entinen omistaja ei enää jaksa tai halua pitää niitä. Tekisin töitä yrittäjänä ja/tai kirjailijana. Lisäksi meillä ehkä olisi pieni B&B -majoitusbisnes. Kun itse matkustelisimme niin minulla olisi eläimille luotettava hoitaja.

Vierailija
20/35 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin asua mieheni kanssa isommassa asunnossa (mielellään kattohuoneistossa) samassa kaupungissa kuin nyt asun. Meillä olisi loma-asunto jossain päin eurooppaa ja viettäisimme siellä talvikuukausia. Hankkisimme lapsen ja eläisimme melko tavallista perhe-elämää ja matkustelisimme paljon. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi