Mikä ihmeen meikittömien kuvien kilpailu tää Anna Puun ja Jenni Vartiaisen välillä on?
Tajuan kyllä Jennin toisaalta koska lomalla kaukomailla eikä silloin tarvii meikata. Mitä Puu yrittää todistella?
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/fa1965db-52c2-4afb-813c-94727a…
https://www.instagram.com/p/BxNHPQ1glW9/
Kommentit (27)
Kauniita naisia ilman meikkiä. Moni nainen ei itse käsitä, miten meikki jopa rumentaa naista. Pieni, huoliteltu meikki on tietenkin ok.
Anna Puu on muuten paljon kauniimpi meikittä.
Vierailija kirjoitti:
Anna Puu on muuten paljon kauniimpi meikittä.
Olin juuri sanomassa että Jenni V on paaaljon freesimpi ja upempi ilman meikkiä, ja iästä lähti helposti 10v pois. Sen sijaan Anna P näyttää 10-vuotiaalta pikkupojalta ilman sotamaalausta mutta ehkä joku pitää tuollaistakin naisellisena.
Milloinkas Janna Hurmerinta liittyy tähän naturellikisaan?
Vierailija kirjoitti:
Milloinkas Janna Hurmerinta liittyy tähän naturellikisaan?
Toivottavasti ei koskaan.
Mä oon muutenkin huomannu että Anna yrittää kopsailla Jennin tyyliä, ilmankos kun on kerta Jennin eksänkin kanssa. 😅
Vierailija kirjoitti:
Mä oon muutenkin huomannu että Anna yrittää kopsailla Jennin tyyliä, ilmankos kun on kerta Jennin eksänkin kanssa. 😅
Minä en ole kyllä huomannut niissä kahdessa naisessa yhtään mitään samaa - kuin yö ja päivä.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai se mikään kilpailu ole jos nainen ei vapaa-ajallaan meikkaa? Ilmeisesti ovat sellaisten miesten kanssa jotka ei vaadi jatkuvaa naaman maalaamista.
Tämä. Ja on täysin mahdollista, että oikeasti viihtyvät meikittä. Minusta se on pelkästään positiivista. On erikoista, jos meikkaamattomuus nähdään jonkinlaisena todisteluna.
Nyt on muotia laittaa someen kuvia meikittömänä. Moni julkkis on tähän lähtenyt.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on muotia laittaa someen kuvia meikittömänä. Moni julkkis on tähän lähtenyt.
Paitsi että suurimmalla osaa kuvat ovat kaikkea muuta kuin meikittömiä ja photoshopattuja.
Miksi ap kaivelee Jennin Instagramia? Annan kuva oli Iltalehdessä mutta tuskin hänkään sitä sinne itse laittoi. Voisitko vaikka jättää molemmat rauhaan ja keskittyä oman lärvisi maalaamiseen?
Noiden kesken nyt ei voi kilpailusta puhua millään saralla. Ei millään pahalla, Anna.
Ei meinaa mennä millään Hartsun liput kaupaksi "Intergalactic love odysseiaan" vaikka Puustjärvi pitkillä tv-mainoksilla yrittääkin.
https://www.ticketmaster.fi/event/radio-suomipop-ylpeana-esittaa-anna-p…
Vierailija kirjoitti:
Noiden kesken nyt ei voi kilpailusta puhua millään saralla. Ei millään pahalla, Anna.
Kilpailivat samasta miehestä ja Anna voitti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä voitto on saada pettäjä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, tekihän se siitä laulunkin: "Sinä valitsit minut, minut, minut.."
Jennillä on ihanat huulet ilman täyteaineita.
Vierailija kirjoitti:
Sama! Emma-gaalan esiintymisessä kiinnitin samaan huomioni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama! Emma-gaalan esiintymisessä kiinnitin samaan huomioni.
Mitä ihmettä te hourailette??? Puu aukoi suutaan ja kouristeli nytkien lavan reunalla playbackin tahtiin tämän vuoden gaalassa. Jenni lauloi tyylikkäästi livenä viime vuonna. En löydä mitään yhtäläisyyttä näistä.
Ei kai se mikään kilpailu ole jos nainen ei vapaa-ajallaan meikkaa? Ilmeisesti ovat sellaisten miesten kanssa jotka ei vaadi jatkuvaa naaman maalaamista.