Mieheni kokee kiusallisena chat naisen
Puolisoni valittaa minulle tyrkky chat naisista (näyttää minulle aina heidän, tai varsinkin tän yhden privaviestit) ja naureskellaan hönöjä flirtti yrityksiä.
Miten saisi nää hönöt vahapiikanaiset pois mieheni kimpusta, kun nautimme molemmat hölöttämisestä chatissa. Onhan se noloa lukea näiden avautumisia. :D
Kommentit (21)
Ahahahahaahaaaaaa tiedän tunteenLOL
Täällä pari chat naista heti alapeukutti. Trololol.
Miehesi ei näytä niitä muita, joille ei naura ja jotka eivät ole kiusallisia. Kuulostat aika omahyväiseltä ja sinisilmäiseltä "hölöttäjältä". Joo, kiusallisia on joukossa, mutta sitten on ihan muita....
Chateissa pyörivä mies voi tehdä siellä ihan hyviäkin löytöjä, pidäpä mielessäsi.
Ukkosi saisi ne halutessaan blokattua, mutta ilmeisesti viestit kiinnostaa sen verran ettei ole estänyt chattaajia😂
Kyllä me nähdään kaikki, kun chattaillaan ihan vierekkäin. Hönöjahan ne on *surkeifa flirttejä. Naurattaahan se tavallaan mihuakin, kun miehellä on "vientiä",,, xD
Olisiko syytä laittaa ulkoiluvaatteet päälle ja lähteä yhdessä ulos lenkille tai pyöräilemään ettette jumitu kotiin tietokoneen tai television ääreen. Nyt alkaa olla hyvät ilmat niin tuollainen nettiriippuvuus on parasta karistaa pois, samoin tyhjänpäiset muka_ongelmat.
Meilläkin noi chat akat on sellaista viihdettä. Esitetään sinkkuja molemmat!
Chat akat on luusereita ellei asiaosaajia.
Varattu mies kiertelee chateissa. Kuulostaa vähän sellaiselta, ettei hänelle olisi pahitteeksi, vaikka ihan mukavaakin seuraa löytyisi.
Yhteinen harrastus jutskailla asioista. Hönöakat ei vaan käsitä ettei oe kiinnostusta niiden typeriin lirkutuksiin :D naurattaahan ne heh
Kylläpä yrität nyt todistella, miten YHTEINEN harrastuksenne on ja miten miehesi sulle kaiken näyttää ja nauraa vaan niille muille naisille. Mä en olisi läheskään noin varma kaikesta. Enkä haluaisi olla miehen kanssa, joka roikkuu chateissa ihmisiä pilkaten. Ei kuulosta kovin sympaattiselta, eikä miehekkäältä.
On hyvin miehekäs mies. Siksihän ne torveloakat privoihin tunkeekin. Ei mieheni. Minä taas enhalua mitään mustiskohtauksia, koska pidämme keskustelukanavasta. Seuraaminen huvittaa. Toki se naurattaa meitä, miten töksähteleviä jotkut akat on.... rautalangasta pitäisi vääntää, notta ei kiinnosta :D
Se onkin muuten, miten selittää että sori mutta ei kiitos.
Viekäkö sun lihaksia kiristää.. *tirsk* ...