Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä meen nyt kysymään tyttöystävältä että saisiko suihinoton

Vierailija
07.05.2019 |

Kerron aamulla miten kävi.Tytsky meni sänkyyn jo kattomaan jotain tubea ja minä olen saunonut muutaman oluen voimin. Vielä yhdet löylyt ja sitten viekkuun.....

ps. Tänään ei normiseksiä kun on se aika kuukaudesta.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä se vappuneitsyys-pari?

Vierailija
2/11 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä se vappuneitsyys-pari?

En ole ja sain vastauksen joo, mutta ensin pitää katsoa joku loppuun ja käydä suihkussa. Nyt olen itse taas saunomassa "jatko löylyissä", mutta ihan suoraan myönnettynä pienessä seisokissa odotan. Eli 22:30 saa kuulemma tulla ja joku täysin uusi ylläri odottaa, pitää olla avoimin mielin ja suostuvainen....jaahas mitähän mahtaa tarkoittaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti käskee nyt nukkumaan.

Vierailija
4/11 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi käydä niin, ettei mitään tyttöä koskaan ollutkaan. Kuvittelit vain sen ”muutaman” (arki?) kaljan jälkeen kaiken.

Mällit taisi roiskahtaa suihkun seinälle tai lattialle?

Vierailija
5/11 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vappuneitsyys-trolli ihan selvästi.

Vierailija
6/11 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysynpä itse tänään samaa. Eihän siinä jää kuin pahimmillaan ilman. Ei siis ainakaan menetä mitään.

Vierailija
7/11 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama vappuneitsyys-trolli ihan selvästi.

Mikä ihme vappuneitsyys trolli...olin vappuna mökillä ryyppäämässä eikä ollut edes nettiä.

Yllätys oli se että netistä oli tilattu vähän asusteita, minulle ihan kivat "datex" housut jossa reikä penikselle ja reiän ympärillä metalli rengas. Housuissa on hihnat jolla erektio kulmaa saa säädettyä eli pakotettua vaikka ihan pystyyn tai vinoon. Tyttöystävä oli itselleen tilannut nylon catsuitin jossa rinnoille aukot ja halkio alapäässä. Oli pukeutunut tuohon ja minun piti laittaa housut jalkaan.

Sain siis suikkarin ja hyvän sellaisen! Etsikää se vappuprovoilia toisesta ketjusta.

Vierailija
8/11 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

....ja nyt kun osa ei sitten usko että millaiset "pöksyt" ja millainen catsuit niin tässä (enkä ole mikään ko. kaupan mainosmies)

https://antishop.fi/shop/datex-shortsit-s-l-ins9042

ja

https://antishop.fi/shop/catsuit-or230901

Vierailija
9/11 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopivasti oli juuri siihen hetkeen tilannut kun kysyit, jes!

Itse en tykkäisi ottaa suihin lateksia vasten, siis että miehellä olisi tuollaiset housut jalassa.

Tykkään, ettei ole mitään ja kun nenä on miehen alavatsassa kiinni, tunnen ja haistan sen lämpimän ihon.

Muutenkin mukavampi nuolla ja suukotella kepin ympäriltä ja nuolla huolella vapaana roikkuvia palleja.

Mutta kiva kun saitte mitä halusitte ja homma toimii.:)

Vierailija
10/11 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sopivasti oli juuri siihen hetkeen tilannut kun kysyit, jes!

Itse en tykkäisi ottaa suihin lateksia vasten, siis että miehellä olisi tuollaiset housut jalassa.

Tykkään, ettei ole mitään ja kun nenä on miehen alavatsassa kiinni, tunnen ja haistan sen lämpimän ihon.

Muutenkin mukavampi nuolla ja suukotella kepin ympäriltä ja nuolla huolella vapaana roikkuvia palleja.

Mutta kiva kun saitte mitä halusitte ja homma toimii.:)

Kiitti....on tää kyllä kumma palsta. Oli tilannut jo ennen pääsiäistä ja paketti oli tullut jo reilu viikko sitten, mutta oli halunnut odottaa oikeaa hetkeä. Minusta oli kiva ylläri ja molemmat tykkäsi.

Ne keitä liikaa harmittaa niin voivat painua harrastamaan "lahnaseksiä" ihan vaikka sinne minne aurinko ei paista.

t:ap

Vierailija
11/11 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuhuu! Pyyntö toimi, ei mulla muuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä