Haluaisin alkaa pitämään blogia, vinkkejä kiinnostaisiko tällainen?
Suurperheen arjesta luonnonläheistä elämää. Mietin vain sitä voisiko anonyymin blogi kiinnostaa? Jos en tuo blogiin omia kasvoja tai nimiä, enkä lasten kasvoja myöskään. Viekö se mielenkiinnon heti koko blogista jos se kuitenkin on sisällöltään paljon lifestyle. Harrastan valokuvausta ja kuvat blogissa olisi kuitenkin laadukkaat.
Mielipiteitä?
Kommentit (11)
Onko elämäsi oikeasti kiinnostavaa? Seuraisitko itsesi kaltaista somessa?
Minua ei kiinnosta lukea blogia jonka kirjoittaja ei osaa äidinkieltään. "Alkaa pitämään" tosiaankin.
Lifestyle-blogeja lukevat vain ne, jotka haluavat tirkistellä toisten elämää. Blogi jossa on huonoa tekstiä ja "laadukkaita" kuvia tuskin kiinnostaa ketään. Varsinkin jos aiheena on lapsiperhe-elämä, mutta lapsista ei ole mitään yksilöllistä.
Minua kiinnostais enemmän jos lisäät sinne muotia, matkustelua, kosmetiikkaa, kaupallista yhteistyötä ja rantakuvia ja vaihdat sen kuvissa näkymättömän suurperheen äiteineen johonkin kuvissa näkyvään missiin.
Valitettavasti ainakaan aloituksen kirjoitusnäytteen perusteella en lukisi, vaikka kuvat olisivat kuinka laadukkaita. Blogin pointti on teksti ja jos se on huonosti kirjoitettu, ei sitä hyvätkään kuvat pelasta. Miten olisi vaikka Instagram? Siellä kuvilla on paljon suurempi painoarvo.
Vierailija kirjoitti:
Minua ei kiinnosta lukea blogia jonka kirjoittaja ei osaa äidinkieltään. "Alkaa pitämään" tosiaankin.
Lifestyle-blogeja lukevat vain ne, jotka haluavat tirkistellä toisten elämää. Blogi jossa on huonoa tekstiä ja "laadukkaita" kuvia tuskin kiinnostaa ketään. Varsinkin jos aiheena on lapsiperhe-elämä, mutta lapsista ei ole mitään yksilöllistä.
Kiinnitin huomiota samaan. Huonoa suomea. Ei osaa kirjoittaa.
Kaikki mainostavat laadukkaita kuvia, vaikka ne kuvat eivät edes olisi laadukkaita. Jos haluan hyviä kuvia niin menen instaan, blogia seuraisin tekstin takia.
Vierailija kirjoitti:
Minua kiinnostais enemmän jos lisäät sinne muotia, matkustelua, kosmetiikkaa, kaupallista yhteistyötä ja rantakuvia ja vaihdat sen kuvissa näkymättömän suurperheen äiteineen johonkin kuvissa näkyvään missiin.
Tämä.
Ajatus olisikin kirjoittaa enemmän harrastuksista; matkustelu, siirtolapuutarha, käsityö, sisustus, ruoka... lapset edellä. Ei ole ajatus kirjoittaa pyykkivuoresta ja kiukkuraivareista. Oma elämäntyylini vain on aika minimalistinen jonne ei mahdu meikit, muoti, eikä kaupallinen yhteistyö. Eikä missiäkään löydy lähipiiristä.
Minimalistinen elämäntyyli ei taida "myydä"?
Ap
Jos sulla on oikeasti jotakin annettavaa. Esim. vinkkejä miten yhidstää oma-aika ja perhe-elämä tms.
Pelkästään oman elämän jakaminen nettiin huomionhakuisuudesta ei ole kannattavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnitin huomiota samaan. Huonoa suomea. Ei osaa kirjoittaa.
On kuitenkin eri kirjoittaa puhelimella keskustelupalstalle kuin koneella keskittyä tuottamaan tekstiä ja lukea läpi ennen julkaisua. Toki kirjoittamiseen saisi kiinnittää huomiota ja siinä olisi kehittymisen varaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä.
Ajatus olisikin kirjoittaa enemmän harrastuksista; matkustelu, siirtolapuutarha, käsityö, sisustus, ruoka... lapset edellä. Ei ole ajatus kirjoittaa pyykkivuoresta ja kiukkuraivareista. Oma elämäntyylini vain on aika minimalistinen jonne ei mahdu meikit, muoti, eikä kaupallinen yhteistyö. Eikä missiäkään löydy lähipiiristä.
Minimalistinen elämäntyyli ei taida "myydä"?
Ap
Tottakai se myy, jos osaat kirjoittaa kiinnostavasti ja hyvin. Aika moni tuolla edellä jo sanoi, että blogia luetaan tekstien takia, ne kuvat ovat vain kiva bonus.
Ei kiinnosta lapsiperheen asiat oikeastaan mitenkään.