Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bitcoin, mp?

yaasmin
07.05.2019 |

Moi!

Haluaisin ikänne ja mielipiteenne bitcoinista. Omistatko sitä tai jotain muuta kryptovaluuttaa? Jos et, miksi? Jos joo, miksi?

Jos ette ole siitä kuulleet, ei haittaa. Kyseessä siis on kryptovaluutta, jonka toimimisperiaatteena on ns. lohkoketjuteknologia. En jauha siitä enempää, google on kaverinne tässä asiassa.

Olen itse 28 vuotias, enkä omista bitcoinia, mutta paria muuta kryptovaluuttaa kylläkin. Puolitoista vuotta sitten varhaisen vaiheen kryptovaluuttasijoittajat saivat kuukausissa jopa miljoonien voittoja. Tapahtuukohan vielä niin, vai menikö supervoittojen aika nenän edestä? Uskon itse siihen, että 1-5 vuoden päästä jotkut kryptovaluutat ovat hyvnkin arvokasta omaisuutta (lue: kymmeniä tuhansia). Kannattaa lukea aiheesta ihan mielenkiinnostakin, kiehtovaa luettavaa.

Hodlailemisiin!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on vähän kuin lottolappuja. Voitto voi olla moninkertainen, mutta todennäköiseti ei. Saman varmaan saisi sijoittelemalla umpimähkään erilaisiin start-up-firmoihin vai vaikka Talvivaaraan.

Vierailija
2/2 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miljoonat senteiksi kirjoitti:

Ne on vähän kuin lottolappuja. Voitto voi olla moninkertainen, mutta todennäköiseti ei. Saman varmaan saisi sijoittelemalla umpimähkään erilaisiin start-up-firmoihin vai vaikka Talvivaaraan.

Mihin perustat tämän? 

op

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi