Lihoin ja tulee ero
Mieheni ilmoitti, että jos en laihduta tulee ero. Hän on aina ollut hyvin ulkonäkökeskeinen ja kieltämättä pitää itsensä trimmissä kunnossa. Itse ole ollut aika masentunutkin pitkän aikaa, eikä oikein mikään innosta. Painoa on tullut n. 15 kg lisää. En ole noihin uhkailuihin oikein vastannut. Tuntuisi vähän oudolta päättää 10v kestänyt avioliitto 15 kg:oon, mutta kai sitä hullumpiakin asioita on tapahtunut. Mitään motivaatiota minulla ei ole lähteä laihduttamaan sen takia että herra sitä nyt vaatii.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä enemmän luen vauvapalstaa niin sitä raadollisemmaksi käy kuvani miehistä, tuntuu että vain ja ainoastaan naisen ulkonäkö nykyään ratkaisee ja lihominen on melkein yhtä paha kuin aviorikos...Onneksi näin ylipainoisena naisena olen sinkku, olisi kamalaa joutua pelkäämään että olisi rakastunut johonkin pinnalliseen k-päähän ja joutua miettimään suhteessa että jos lihon/rupsahdan niin mies voi vain jättää kylmästi. Niin paljon helpompaa olla yksin, ei tarvitse elää pelossa
Kai sä tajuat, että nämä on pikkujonnejen provoja.
Jokainen normaali naimisiin menevä ihminen tietää, että joku lihominen on pienimmästä päästä ongelmia, mitä elämän varrella tulee.
Otetaan mukaan syövät ja niiden seuraukset, amputaatiot, halvaantumiset, palo-onnettomuudet, vuosia jatkuvat vakavat mt-ongelmat, omaisten kuolemat, lasten kuolema jne.
Siinä vähän todellisuutta jonneille, joiden isoin ongelma on tuoko äiti kananuggetteja sinne koneen ääreen....
Kyllä meillä ainakin kiistellään juuri näistä "pienistä" painoasioista. Siinä on aivan turha yhtäkkiä vedota näihin isoihin ongelmiin, tilanne vaan kärjistyisi N42
ihan sama asia jos alkas käyttään heroiinia .Varmaan silloinkin tulis ero.
molemmissa pää sekasin.
Kai sä tajuat, että nämä on pikkujonnejen provoja.
Jokainen normaali naimisiin menevä ihminen tietää, että joku lihominen on pienimmästä päästä ongelmia, mitä elämän varrella tulee.
Otetaan mukaan syövät ja niiden seuraukset, amputaatiot, halvaantumiset, palo-onnettomuudet, vuosia jatkuvat vakavat mt-ongelmat, omaisten kuolemat, lasten kuolema jne.
Siinä vähän todellisuutta jonneille, joiden isoin ongelma on tuoko äiti kananuggetteja sinne koneen ääreen....