Mitä luulette tapahtuvan jos syö pizzaa joka päivä?
Voisiko tästä olla laihdutusideaa? Ohut itsetehty pohja, lihaa/kalaa/kanaa, kasviksia...
En syö aamupalaa (tulee paha olo), töissä syön lounaan ruokalassa, joten ei ole valinnanvaraa lounaan suhteen. Välipaloja olen huono syömään ja kotona tulee sitten se "jotain hyvää", eli leivän mättämistä ruoan lisäksi.
Mitä jos tekisinkin vain joka päivä pizzan kotona ja söisin sitä?
Kommentit (5)
Vähintään pitää kahdessa osassa syödä pitsa. Muuten tulee liian iso kerta-annos, sillä siinähän on yllättävän kovat kalorit täytteistä riippumattakin, kun esim. kotipizzan menua tutkailee.
Pitza on ihan parasta kyllä, mutta vähän epäilen sopiiko jatkuvasti syötäväksi perusruoaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vähintään pitää kahdessa osassa syödä pitsa. Muuten tulee liian iso kerta-annos, sillä siinähän on yllättävän kovat kalorit täytteistä riippumattakin, kun esim. kotipizzan menua tutkailee.
Pitza on ihan parasta kyllä, mutta vähän epäilen sopiiko jatkuvasti syötäväksi perusruoaksi.
Luulen että epäterveellisiin osa on pohja. Jos pohjasta tekee todella ohuen, tai vetää pizzan juurikin puoliksi niin miksei sopisi arkiruoaksi? Jos siis jättää välipalat ja iltapalat pois ja syö sitten vaan sitä pizzaa.
Pizza on hyvää, mutta minusta leipätuotteet lisäävät vain ruokahaluja. Hienoa kuitenkin, että teet itse pizzat alusta loppuun!
Siihen kyllästyy nopeasti, ja alkaa tehdä mieli perunoita ja soosia.
Ehkä pistän itse testiin ensi viikolla. Viikonloppuna voisi tehdä pohjat ja pistää pakkaseen. Sieltä sitten sulattaa yhden joka päivä ja pyöräyttää pizzan.
Pizza on siitä kiva kun sitä voi muunnella lukuisin tavoin.