Korjasin miesystävän auton, se "kiitos" mitä siitä sain oli naureskelua ja pilkkaamista+v*ttuilua että uskaltaako kyytiin enää tulla
Mies on yleensä ihan normaali, mutta (nuoremman) kaveripiirinsä johdatuksella mehnee/tekee/sanoo lähes mitä vaan.
Mies nauroi muiden mukana, että nyt kun on emäntä korjannut auton niin uskaltaako tässä kyytiin tulla ja röhöröhöröhö-naurua oikein joukolla.
Ehkä laitan bensaputkeen sulkuhanan ensikerralla, siinäpä arvailee sitten missä vika.
Kommentit (23)
No tulevaisuudessa et enää korjaa. Vieköön kalliille korjaamolle... katotaan naurattaako sitten enää.
Mun exä jätti mut, kun laitoin sen auton kuntoon. :D ei mennyt katsastuksesta läpi, niin isänsä soitti mulle ja pyysi korjaamaan. Katsastusmiehelle sitten selitti, että osti auton pojalleen, mutta taitaa enemmän olla miniän auto, kun se sitä huoltaa ja ajaa ja kesärenkaatkin siihen vaihdoin kun poika ei osannut. Jostain syystä exä sitten kiukutteli seuraavat pari viikkoa, jonka jälkeen jätti mut. :D
Toksinen maskuliinisuus on myrkyllistä miehille itselleeen ja inhottavaa naistenkin sitä hengittää.
Sun mies on sysipaska pikkulammas.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinä siitä korjasit?
Pakoputken painelaakeri oli leikannut kiinni.
Työnnä peruna pakoputkeen. Sitten naurat isosti. Ja otat videota nettiin.
Palauta se vika ennalleen, niin mies voi maksaa korjauksen omista rahoistaan. Sen jälkeen etsit fiksumman ja itsevarmemman miesystävän, ei ole vaikeaa löytää.
jäi epäselväksi oletko antanut sille onnettomalla billua siinä autossa
Vierailija kirjoitti:
^^^^^^Tässä toinen pienimunainen urpo kyselemässä.^^^^^^
Vierailija kirjoitti:
Mun exä jätti mut, kun laitoin sen auton kuntoon. :D ei mennyt katsastuksesta läpi, niin isänsä soitti mulle ja pyysi korjaamaan. Katsastusmiehelle sitten selitti, että osti auton pojalleen, mutta taitaa enemmän olla miniän auto, kun se sitä huoltaa ja ajaa ja kesärenkaatkin siihen vaihdoin kun poika ei osannut. Jostain syystä exä sitten kiukutteli seuraavat pari viikkoa, jonka jälkeen jätti mut. :D
Voi jeessus mikä pienipallinen hiiri, nauroin ääneen... :D
Minä pyysin isältäni että laittaa ompelukoneeseen langat kun en itse lapsena osannut. Ei kärsinyt isän miehisyys siitä. Millä vuosisadalla jotkut miehet on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä olisi kolmas kyselemässä, vaikkei pientä munaa olekaan.
Ja jos osaisit laskea, niin oli kyllä ensimmäinen kysyjä.
Mutta toki vaativuudeltaan vastaa yksinhiihtoa etelänavalle, jos ilmoittaa naisena "korjanneensa autoa".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä olisi kolmas kyselemässä, vaikkei pientä munaa olekaan.
Ja jos osaisit laskea, niin oli kyllä ensimmäinen kysyjä.
Mutta toki vaativuudeltaan vastaa yksinhiihtoa etelänavalle, jos ilmoittaa naisena "korjanneensa autoa".
Ai kun kävikin egolle pahemmin kuin uskalsin toivoakaan.
Minun eksäni ajoi auton finaaliin ja raivosi minulle kun se hajoili liikenteeseen. Ei tarvinne sanoa että se oli miehen ainoa jäljelle jäänyt velvollisuus, jota en ottanut hoitaakseni. Sähkäri-, putkari-, remontti-, ja muut hommat tein tai teetin kun en jaksanut katsella repsottavia paikkoja.
Tyhmä minä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten munan koko liittyy mihinkään?
Olen nainen, mutta minua inhottaa kun ikävistä miehistä puhuttaessa viitataan heillä olevan pieni penis. Ikään kuin se on itsessään jo hyvin negatiivinen asia ja tekee miehestä "vähemmän miehen". Voitaisiinko lopettaa kaikki tällainen sukupuolinen toksisuus!
Porvoon autokorjaamossako Ap korjailee autoja, HUUTONAURUA
Ottaahan se kovasti miehisyyden päälle, kun on nainen korjannut auton kun ei itse osannut. Voi toista.
Minä olisin ylpeä, jos olisi noin kätevä emäntä.