Taatana!!!! Joka päivä lehdet on pullollaan game of thrones juonipaljastuksia
Jättäkää kyseisen sarjan paljastukset julkaisematta kunnes yle esittää kyseisen sarjan jaksot Suomessa.
Kommentit (7)
'Net is dark and full of spoilers, mitä kautta Yle näyttää nyt/viimeksi näyttänyt?
Hankala tavoite, esim. itse en ollut nähnyt edellistä Avengers-leffaa mutta sen spoilaus oli aika totalitaarista esim. redditissä yhdessä välissä kun siitä loppuratkaisusta väännettiin meemiä joka paikassa.
Joo en itsekään pysty seuraamaan sitä nyt ja joka paikka täynnä spoilereita. Luulin että Endgame olisi joka tuutissa mutta siitä sai olla pitkään rauhassa, ainoastaan youtubessa piti olla tarkkana, muuten ei tarvinnut vältellä.
Lehdistön nuorten toimittelijattarien on paljon helpompi googlekääntää amerkkalaisten lehtien artikkeleja ja kirjoittaa eilisillan tv-ohjelmista kuin tehdä oikeita toimittajan töitä. Kai ne tampereella opetetaan noin?
Ketä kiinnostaa joku name of proverbs???
osta se hemmetin hbo nordic tai c-more / vaihda liittymä elisaan jolloin saat ilmaisen kuukauden kaupan päälle/ jos on jo elisa niin "kilpailuta" liittymä niin saat myös silloin. kymppi kuussa + eka kuu ilmaiseks, ei luulis olevan niin paha hinta siitä ettei tartte odottaa monta herran kuukautta. tai sitten piraattihattu päähän ja ilmaiseks netistä, itse en näe edes yleä vaihtoehtona..
Mä kuljen käytännössä laput silmillä. En oo viikkoihin avannut yhtään uutissivustoa enkä vilkaissutkaan lehtihyllyihin päin. Kavereille oon luvannut henkilökohtaisen turpasauna, jos kertovat mitä tapahtuu ennen kuin ehdin katsoa.