Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten narsistin erottaa perus ystävällisyydestä/kohteliaisuudesta?

Vierailija
07.05.2019 |

Onko siinä jokin "epäaitous" tai vilipillisyys havaittavissa, kun narsisti aluksi esittää mukavaa?

Miten on, narsistin kanssa eläneet? Osaisitteko nyt haistaa tyypeistä ketkä vain esittävät mukavaa?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä huomaa ennen kuin tilanne jotenkin kiristyy. Minunkin työkaverini on suorastaan lipevän ystävällinen, kunnes joku on hänen kanssaan eri mieltä.

Vierailija
2/13 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän puhuu jotain negatiivista jostain toisesta ihmisestä, olisi hyvä, jos voisi tarkistaa, pitääkö tämä paikkansa. Jos puhe on täysin perätöntä, se olisi yksi hyvä merkki narsistista. Tietenkään tämä ei ole useinmiten mahdollista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin narsistia erotat kohteliaasta käytöksestä. Narsistin erotat siinä kohtaa, kun asiat eivät menekään hänen suunnitelmiensa mukaan. 

Vierailija
4/13 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varovaisesti näiden itse tehtyjen narsismi diagnoosien kanssa.

Vierailija
5/13 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Happamin ja negatiivisin ihminen jonka tunnen ei itse ollenkaan tiedosta tätä ominaisuutta. Hän haukkuu eri ihmisryhmiä ja muita ihmisiä heidän selän takana.

Positiivisuuteen keskittymisessä ei ole mitään feikkiä tai vilpillistä.

Vierailija
6/13 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki epäkohteliaat ihmisethän ovat nykyään narsisteja. Joskus muutama vuosi sitten oli muodikasta nimittää kaikkia eksiä ja muita epämiellyttäviä ihmisiä psykopaateiksi.

Vierailija
7/13 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö sun lähteä pois palstalta.

Vierailija
8/13 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleisesti ottaen olen kanssasi samaa mieltä. Jokainen paskamaisesti käyttäytyvä ihmien ei ole narsisti. Ei etenkään entinen kumppani. Minusta usein tuntuu, että ensin on itse oltu liian sinisilmäisiä ja saatu puuppaa päälle. Lopulta selitellään sekä itselle, että muille, ettei asialle mukamas voinut mitään, kun toinen oli narsisti.

Sitä paitsi tutkimuksethan tietävät, että narsisti usein seurustelee toisen narsistin kanssa.

Vierailija
9/13 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut kehut voivat tulla jo ennen kuin niille on mitään syytä. 

Vierailija
10/13 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narsisteja on noin yksi prosentti väestöstä, eli se on siis yksi yleisimpiä vakavia mielisairauksia maailmassa.

Vierailija
11/13 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusystävällinen ei yritä vihjailla, että ei olisi koskaan tavannut ketään niin mahtavaa kuin sinä. 

Vierailija
12/13 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka ystävällisyydestä ja kohteliaisuudesta voisi erottaa mitään.

Ikävän ihmisen erottaa negatiivisuudesta/valheista. Mutta lisäksi on olemassa ihmisiä, jotka aidosti uskovat tietävänsä asioita premmin kuin muut, jopa muiden henkilökohtaisia asioita. Ja näin leimaavat jopa totuuksia valheiksi, kysymättä.

Ja tällöin ihmisessä jota he syyttävät valehtelijaksi ei ole mitään vikaa, vaan heissä itsessään on.

Vierailija
13/13 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mitenkään.. mutta.. ovat tosi hurmaavia ja haluavat yleensä lähellesi nopeasti. Siis parisuhteessa etenevät nopeasti jne..

Kaikki hurmaavat ihmiset eivät ole narsisteja ja itseasiassa narsisti saattaa kutsua uhriaan tai esittää tämän narsistina.

Empatiakyky.. tarkkaile välittääkö muista aidosti vai vain silloin kun saa olla valokeilassa tai toinen jää jotenkin kiitollisuudenvelkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi