EU-vaaleissa ei kannata äänestää lainkaan
Yhdestäkään Mepistä ei kuulu valinnan jälkeen
a) yhtään
b) mitään
On niin turhat vaalit että nautin, jos äänestysprossa jää 10 % pintaan tai alle
Kommentit (12)
Ei todellakaan vaikuta äänestää eu vaaleissa.
Jos olet vihervassarisuvakki niin ei kannata äänestää.
Persuja kannattaa äänestää. Mä kyllä kuulen heistä kun seuraan politiikkaa.
Mä äänestän persuja. Mestari lupasi liittoutua kaikkien isänmaallisten eurooppalaisten kanssa, jolloin voipi jo olla jotain vaikutusvaltaa.
Laitan ääneni Ville Niinistölle eurovaaleissa
Vierailija kirjoitti:
Mä äänestän persuja. Mestari lupasi liittoutua kaikkien isänmaallisten eurooppalaisten kanssa, jolloin voipi jo olla jotain vaikutusvaltaa.
Höpönlöpön ne mitään vaikuta. Nostavat liksaa ja puuteroivat sieraimiaan siellä eu byroossa.
Äänestän Persuja, kuten toivottavasti kaikki muutkin Persut.
Vierailija kirjoitti:
Eli niiden jotka haluaa kaikki vähävaraiset, työttömät, vammaiset uuniin ja naiset pois työelämästä hellan ääreen lapsia synnyttämään ja miestä tyydyttämään ja seksuaalivähemmistöt kivitettäväksi, näitä asioita ne kuule siellä ajaa muissa maissa. Ma*hanmu*ttajat ovat vain savuverho muille tavoitteille.
Vierailija kirjoitti:
Persuja kannattaa äänestää. Mä kyllä kuulen heistä kun seuraan politiikkaa.
Persujen äänestäjät eivät edes tiedä että Halla-aho on äänestänyt Brysselissä lähes samoin kuin Kokoomuksen mepit, tarkistakaa jos ette usko. Taas teitä viedään kuin pässiä narussa.
Äänestäkää - muuten niiden, jotka äänestävät, äänet painottuvat moninkertaisesti.