Mies, oletko lähettänyt naiselle lupaa kysymättä kikkelikuvan?
Kommentit (22)
En mutta , minun päivää on piristetty ja yllätetty hyvin avoimella alapääkuvalla josta periaatteessa olisin voinut nähdä vaikka naisen kitarisat, sen verran auki tuo rakkauden sola oli kuvassa 🤣🤣🤣.
Vierailija kirjoitti:
En mutta , minun päivää on piristetty ja yllätetty hyvin avoimella alapääkuvalla josta periaatteessa olisin voinut nähdä vaikka naisen kitarisat, sen verran auki tuo rakkauden sola oli kuvassa 🤣🤣🤣.
Ja on käynyt niin että ON VONGATTU sitä kikkelikuvaa... tämä nainen ei ollut ollenkaan pahoillaan kun sen kuvan sitten hieman yllättäen minulta sai..
En ole koskaan ottanut kikkelistäni kuvaa, saatikka lähettänyt sitä kenellekkään, saati sitten pyytämättä.
En miehenä pysty ymmärtämään ihmisten logiikkaa näiden lähettelyssä.... Sama kyllä menee naisten pimpetti ja rinta kuville.... Mitä niistä pitäisi saada irti? Laittakaa ny hitto edes koko vartalo kuva jos on pakko jotain laittaa siitä sentään saa jo jotain irti
Sellaisen kuvan saattaa saada mieheltä, joka on tullut torjutuksi. Siis ettei esim nettideittailu ole edennyt tapaamiseen.
ei, ainoastaan kun toinen sitä pyytänyt
Täällä! Lähettelen kikkelikuvia joka suuntaan aina kun voin ja ehdin, muuta ei paljon ole jäljellä kuin kuvat. M73
Vierailija kirjoitti:
Täällä! Lähettelen kikkelikuvia joka suuntaan aina kun voin ja ehdin, muuta ei paljon ole jäljellä kuin kuvat. M73
Eka, joka rehellisesti tunnustaa. Vastaako joku sulle jotain noihin kuviin?
Mä oon saanut, jopa kavereiden miehiltä.. en ymmärrä miksi miehet on idiootteja, sitten kysellään tyhmänä että kiihotuitko 😏
Vierailija kirjoitti:
Mä oon saanut, jopa kavereiden miehiltä.. en ymmärrä miksi miehet on idiootteja, sitten kysellään tyhmänä että kiihotuitko 😏
No kiihotuitko? Ei sitä kaverin ihan tavalliselle naiselle tulisi kikkelikuvaa lähetettyä. Ootko strippari tai seksinmyyjä?
Kaverimies kysyi joskus rivien välistä, haluaisinko kuvan. En halunnut... aika hämmentävä tilanne
Mun ystävätär sanoi suoraan haluavansa kuvan kalustani ja videon kun hoitelen itseni loppuun. Syykin oli selvä...halusi itselleen fantsuihin lisävibaa.
No pienen kikkelin kuvan olen tainnu ihan yhen kerran äkkiä lähettää.
Vierailija kirjoitti:
No pienen kikkelin kuvan olen tainnu ihan yhen kerran äkkiä lähettää.
Mikset zoomannut lähemmäksi?
Vierailija kirjoitti:
Mun ystävätär sanoi suoraan haluavansa kuvan kalustani ja videon kun hoitelen itseni loppuun. Syykin oli selvä...halusi itselleen fantsuihin lisävibaa.
Tuohan on ihan eri asia kuin kuvien lähettely deiteille tai vaikka kaverin vaimoille pyytämättä.
M41
Myönnän OLEN, lähetin tyttöystävälle kikkelikuvan erään huoltiksen vessasta (olin ostanut uudet "sexi stringit" jossa on penikselle reikä. Ne oli päällä ja olin tulossa reilun viikon työmatkalta. Laitoin tuon kuvan vihjeeksi ja se ei aiheuttanut pahennusta. Päinvastoin, tytttöystäväkin oli pukeutunut ja harrastimme sexiä ekan kerran eteisen lattialla, kun ei pidemmälle ehtinyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kiihotuitko? Ei sitä kaverin ihan tavalliselle naiselle tulisi kikkelikuvaa lähetettyä. Ootko strippari tai seksinmyyjä?
No en todellakaan kiihottunut, lähinnä ällötti 😏 ja en ole strippari enkä seksinmyyjä. Ihan tavallinen kotiäiti olen..
En tietenkään!
M50+