Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, oletko lähettänyt naiselle lupaa kysymättä kikkelikuvan?

Vierailija
07.05.2019 |

Vaikka 99.9%:lle naisista se on turn off

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään!

M50+

Vierailija
2/22 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mutta , minun päivää on piristetty ja yllätetty hyvin avoimella alapääkuvalla josta periaatteessa olisin voinut nähdä vaikka naisen kitarisat, sen verran auki tuo rakkauden sola oli kuvassa 🤣🤣🤣.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mutta , minun päivää on piristetty ja yllätetty hyvin avoimella alapääkuvalla josta periaatteessa olisin voinut nähdä vaikka naisen kitarisat, sen verran auki tuo rakkauden sola oli kuvassa 🤣🤣🤣.

Ja on käynyt niin että ON VONGATTU sitä kikkelikuvaa... tämä nainen ei ollut ollenkaan pahoillaan kun sen kuvan sitten hieman yllättäen minulta sai..

Vierailija
4/22 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ottanut kikkelistäni kuvaa, saatikka lähettänyt sitä kenellekkään, saati sitten pyytämättä.

Vierailija
5/22 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En miehenä pysty ymmärtämään ihmisten logiikkaa näiden lähettelyssä.... Sama kyllä menee naisten pimpetti ja rinta kuville.... Mitä niistä pitäisi saada irti? Laittakaa ny hitto edes koko vartalo kuva jos on pakko jotain laittaa siitä sentään saa jo jotain irti

Vierailija
6/22 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska en ole tyhmä.

Vierailija
7/22 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksuja miehiä täällä. :)

Vierailija
8/22 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisen kuvan saattaa saada mieheltä, joka on tullut torjutuksi. Siis ettei esim nettideittailu ole edennyt tapaamiseen.

9/22 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei, ainoastaan kun toinen sitä pyytänyt

Vierailija
10/22 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä! Lähettelen kikkelikuvia joka suuntaan aina kun voin ja ehdin, muuta ei paljon ole jäljellä kuin kuvat. M73

Vierailija
11/22 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä! Lähettelen kikkelikuvia joka suuntaan aina kun voin ja ehdin, muuta ei paljon ole jäljellä kuin kuvat. M73

Eka, joka rehellisesti tunnustaa. Vastaako joku sulle jotain noihin kuviin?

Vierailija
12/22 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon saanut, jopa kavereiden miehiltä.. en ymmärrä miksi miehet on idiootteja, sitten kysellään tyhmänä että kiihotuitko 😏

Vierailija
13/22 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon saanut, jopa kavereiden miehiltä.. en ymmärrä miksi miehet on idiootteja, sitten kysellään tyhmänä että kiihotuitko 😏

No kiihotuitko? Ei sitä kaverin ihan tavalliselle naiselle tulisi kikkelikuvaa lähetettyä. Ootko strippari tai seksinmyyjä?

Vierailija
14/22 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverimies kysyi joskus rivien välistä, haluaisinko kuvan. En halunnut... aika hämmentävä tilanne

Vierailija
15/22 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ystävätär sanoi suoraan haluavansa kuvan kalustani ja videon kun hoitelen itseni loppuun. Syykin oli selvä...halusi itselleen fantsuihin lisävibaa.

Vierailija
16/22 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pienen kikkelin kuvan olen tainnu ihan yhen kerran äkkiä lähettää.

Vierailija
17/22 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No pienen kikkelin kuvan olen tainnu ihan yhen kerran äkkiä lähettää.

Mikset zoomannut lähemmäksi?

Vierailija
18/22 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ystävätär sanoi suoraan haluavansa kuvan kalustani ja videon kun hoitelen itseni loppuun. Syykin oli selvä...halusi itselleen fantsuihin lisävibaa.

Tuohan on ihan eri asia kuin kuvien lähettely deiteille tai vaikka kaverin vaimoille pyytämättä.

M41

Vierailija
19/22 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnän OLEN, lähetin tyttöystävälle kikkelikuvan erään huoltiksen vessasta (olin ostanut uudet "sexi stringit" jossa on penikselle reikä. Ne oli päällä ja olin tulossa reilun viikon työmatkalta. Laitoin tuon kuvan vihjeeksi ja se ei aiheuttanut pahennusta. Päinvastoin, tytttöystäväkin oli pukeutunut ja harrastimme sexiä ekan kerran eteisen lattialla, kun ei pidemmälle ehtinyt.

Vierailija
20/22 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kiihotuitko? Ei sitä kaverin ihan tavalliselle naiselle tulisi kikkelikuvaa lähetettyä. Ootko strippari tai seksinmyyjä?

No en todellakaan kiihottunut, lähinnä ällötti 😏 ja en ole strippari enkä seksinmyyjä. Ihan tavallinen kotiäiti olen..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi