Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pika apua. Millainen anonus mun täytyy viedä työnantajalle kun jatkan hoitovapaalle?

Vierailija
07.05.2019 |

Kiitos jos voitsit vastata.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ilmoitus riittää.

Vierailija
2/8 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu työpaikasta. Joissain firmoissa on tähän tarkoitukseen ihan lomake olemassa. Kysy esimieheltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla puhelinta?

Vierailija
4/8 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtaja soitti eilen ja pyysi tuomaan anomuksen. En kiireessä voinut jäädä kyselemään sen tarkemmin.

Joku tällainen:

Anon virkavapaata 1.5-30.9 jäädessäni hoitovapaalle?

Ja allekirjoitus..

Vierailija
5/8 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ihan lomake sitä varten, riippuu ihan työpaikasta.

Vierailija
6/8 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok. Täytyy tarkistaa esimieheltä. Kiitos.

Ap

Vierailija
7/8 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vain ilmoitin asiasta rehtorille. Sitten koulusihteeri toi jonkun lomakkeen, johon yhdessä täytimme päivämäärät ja laitoin allekirjoituksen. Oisko ollut virkavapauslomake. Sen pohjalta alettiin etsiä minulle sijaista.

Harkitse tarkkaan, millaista aikaväliä siihen laitat. Hoitovapaan voi pitää useassa erässä. Minä esim. en voinut palata aiemmin töihin, kun rahapulassa olisin halunnut, koska sijainen oli otettu kahdeksi vuodeksi.

Vierailija
8/8 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä vain ilmoitin asiasta rehtorille. Sitten koulusihteeri toi jonkun lomakkeen, johon yhdessä täytimme päivämäärät ja laitoin allekirjoituksen. Oisko ollut virkavapauslomake. Sen pohjalta alettiin etsiä minulle sijaista.

Harkitse tarkkaan, millaista aikaväliä siihen laitat. Hoitovapaan voi pitää useassa erässä. Minä esim. en voinut palata aiemmin töihin, kun rahapulassa olisin halunnut, koska sijainen oli otettu kahdeksi vuodeksi.

Kiitos. Tuota aikaa tässä miettinytkin pääni puhki, että mitänkä aikaa uskaltaa anoa jos tuleekin rahapula. Mutta täytyy sitten vaan jatkaa jos sille näyttää.😀

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi