Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keitä ovat siistit nuoret pukumiehet kadulla? Pk-seutu

Vierailija
06.05.2019 |

Keitä ovat kadulla sellaiset erittäin siistit ja tyylikkäät mustaan pukuun pukeutuneet nuorehkot pukumiehet? En tarkoita nyt mistään toimistotalosta lounaalle juoksevia miehiä, vaan törmäsin heihin eilen keskellä asuinaluetta, kolme tällaista miestä olivat kävelemässä asuinkadulla keskenään keskellä päivää. Samanlaiset puvut, valkoinen paita, olisiko ollut vaaleansiniset krakat. Erittäin tyylikkäitä ja hyvännäköisiä. Itse kuljin rattaiden kanssa räjähtäneenä verkkareissa, enkä todellakaan ollut hyvännäköinen, silti nämä huusivat jotain moikkailuja perään (suomeksi). Mitä nämä ovat?

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatus lienee sun päässä. Vähäm sama kuin se hullu mummo hesarissa, joka äänesti halla-ahia koska ulkomaiset miesporukat pelottaa - ja suomalaiset ei pelota. Ihmisillä on outoja ajatuksia.

Vierailija
22/64 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mormonit tekevät pakosti lähetystyötä ulkomailla. Sitä varten he opettelevat maan kielen.

Eivät ole iskemässä nuhjuista sormiruokailuhullua, vaan pelastamassa tämän sielun hulluista uskonnoista hulluimpaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mormonit tekevät pakosti lähetystyötä ulkomailla. Sitä varten he opettelevat maan kielen.

Eivät ole iskemässä nuhjuista sormiruokailuhullua, vaan pelastamassa tämän sielun hulluista uskonnoista hulluimpaan.

Oikeasti opettelevat suomenkielen? Onpas siinä heillä hommaa kerrakseen. En kyllä ymmärrä miksi he minua haluaisivat "pelastaa", olen vain yksi huomaamaton ohikulkija, ja vannoutunut ateisti vieläpä.

Vierailija
24/64 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mitä seksifantasioitasi tällä "minä, ruma äiti verkkareissa sain huomiota timmeiltä nuorilta miehiltä!!??"-jankutuksellasi toteutat, mutta usko jo, että olivat mormoneita. Eivät gigoloja. Eivät halua panna sua vaikka päästäisit heidät sohvallesi.

Oliko tämä viestisi mielestäsi fiksu? 

Kommentoin tuolle yhdelle kokoomusnuoria ehdottaneelle, että tuskin oli kokoomusnuoria. Sinä halusit vääntää siitä tuollaisen seksikeskustelun sitten.

Mutta miksi sä kuvittelet että kokoomusnuoret olisi halunneet sua panna?

Onhan niilläkin agenda jota tyrkyttävät, tuskin se on siittimen ujuttaminen punttiisi.

Anna nyt vihdoin olla. Minähän nimenomaan sanoin, että kokoomusnuoret eivät ole minusta kiinnostuneita. Miksi haluat vääntää sanani aivan päinvastaisiksi.

Sinä liitit moikkaamisen seksiin IHAN ITSE, kun aloit ihmetellä että miten kokoomusnuoret haluaisi nelikymppistä verkkarinaista panna.  Kukaan muua ei sitä ennen ajatellutkaan moista.

Vierailija
25/64 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti opettelevat suomenkielen? Onpas siinä heillä hommaa kerrakseen. En kyllä ymmärrä miksi he minua haluaisivat "pelastaa", olen vain yksi huomaamaton ohikulkija, ja vannoutunut ateisti vieläpä.

Eli olet juuri sopiva uhri erilaisille kulteille.

Millon niiden touhussa on järkeä ollutkaan.

Vierailija
26/64 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amerikkalaista harhaoppia.

Vierailija
27/64 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennustan tästä ketjusta tulevan uusi munsalan kansallispuku. Ihan hulvatonta luettavaa:D Loistava esimerkki siitä miten yksinkertaiseenkin asiaan saadaan aaveella vedettyä rantagigolot ja taaperoiden äideistä unelmoivat moikkaavat kokoomusnuoret

Vierailija
28/64 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi pitää huomata että amerikkalaiset on usein avoimempia kuin suomalaiset, siksi me täällä luullaan että meitä isketään:)

Vierailija
29/64 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi pitää huomata että amerikkalaiset on usein avoimempia kuin suomalaiset, siksi me täällä luullaan että meitä isketään:)

En siis luullut, että minua isketään. Yritin sitä aiemmissa viesteissäni jo avata, että luulin, että minulle vit*tuiltiin sillä gigolomaisella huutelulla. Koska olivat niin sliipattuja ja hyvännäköisiä ja minä räjähtänyt täti. 

Vierailija
30/64 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ole ollut Turkissa, mutta missään muualla eivät rantagigolot ole koskaan vittuilleet päin näköä.

Vierailija
31/64 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh. Eräs tuttuni sanoi, että hän soitti poliisille kun pelästyi kun tällaiset oli yrittäneet omakotitalon pihaan. Oli luullut, että olivat kiertelemässä ja katsastamassa taloja ja etsimässä jollekin ulkomaalaiselle rikosliigalle ryöstökohdetta.

Vierailija
32/64 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en ole ollut Turkissa, mutta missään muualla eivät rantagigolot ole koskaan vittuilleet päin näköä.

No onhan se sellaista puolivittuilua rantagigoloilta jos vanhalle nuhjuiselle naiselle huutelevat. Ei ne tosissaankaan huutele.

Vierailija
33/64 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen suomalainen nainen, verkkareissa ja meikittömänä. Oletko nyt tosi ylpeä itsestäsi?

Vierailija
34/64 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyypillinen suomalainen nainen, verkkareissa ja meikittömänä. Oletko nyt tosi ylpeä itsestäsi?

Jos minä, nelikymppinen ylipainoinen täti, olisin ollut minihameessa ja leggingsseissä kävelyllä taaperoni kanssa, niin sinä tulisit huutelemaan sitten siitä, että oletko nyt tosi ylpeä itsestäsi. Sinulle ei mikään kelpaa.

Vierailija
35/64 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos minä, nelikymppinen ylipainoinen täti, olisin ollut minihameessa ja leggingsseissä kävelyllä taaperoni kanssa, niin sinä tulisit huutelemaan sitten siitä, että oletko nyt tosi ylpeä itsestäsi. Sinulle ei mikään kelpaa.

Muitakin tyylejä on kuin jotkut minihame tai legginsit. Vaikka siistit farkut tai jotakin.

Vierailija
36/64 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muitakin tyylejä on kuin jotkut minihame tai legginsit. Vaikka siistit farkut tai jotakin.

Oikeinkirhoitus! Se on leggingsit!

Vierailija
37/64 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne yrittää kaupata sulle Elisa Saunalahtea, juokse

Vierailija
38/64 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne yrittää kaupata sulle Elisa Saunalahtea, juokse

Tämä voi oikeasti olla jopa totta! Mutta kahta en vaihda: alushousut ja Sonera!

Vierailija
39/64 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai zit ne oliolioloo Viikingi PaPPeja

Vierailija
40/64 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka maksaa niille ne puvut, parturit ja salikortit?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi