Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hirveä olo kun en ole syönyt viikkoon pizzaa, sipsejä tai muuta epäterveellistä ja rasvaista

Vierailija
05.05.2019 |

Miten tämä voi olla mahdollista? Eikö minun pitäisi voida nyt paremmin?

Tunnen itseni väsyneeksi, masentuneeksi eikä minulla ole ollenkaan hyvä olla. Nälkäkin koko ajan, vaikka olen syönyt proteiinipitoisia kevyitä välipaloja.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimmilta vieroitusoireilta vältytään kun rasva- ja hiilihydraattiannosta pikku hiljaa pienennetään. Esimerkiksi puoli pitsaa yhden viikon ajan, sitten 1/4 pitsaa jolloin keho tottuu eikä mene shokkiin.

Vierailija
2/4 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahimmilta vieroitusoireilta vältytään kun rasva- ja hiilihydraattiannosta pikku hiljaa pienennetään. Esimerkiksi puoli pitsaa yhden viikon ajan, sitten 1/4 pitsaa jolloin keho tottuu eikä mene shokkiin.

Siis päiväannoksina tarkoitin. Riippuu toki myös mihin annoksiin on totuttu ja kuinka pitkän aikaa. Seinään lopettaminen toimii joillakin, joillakin taas ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasvainen ei tarkoita epäterveellistä. Sipsitkään eivät ole kamalan huono jos pysyy kohtuudessa ja syö vain vähän päivässä.

Vierailija
4/4 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitsaa, hampparii, sipsei ja ennenmuuta kaljaa! Porkkanat ja muut rehut potkitaan nurkkiin häpeemään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan