Milloin keski-ikäiset sinkkumiehet oikein käyvät rautakaupassa?
Olisi kiva sellainen käsistään kätevä, puuhaileva mies ja ajattelin, että rautakaupastahan niitä löytyisi. Menin isoon hyvään rautakauppaan tänään, mutta ei siellä ollut juuri ketään. Onneksi itselläni oli sinne myös asiaa (koska olen käsistäni kätevä, puuhaileva nainen) niin ei ollut turha reissu.
Mutta niin, milloin? Ikähaarukka 40 - 55v.
Kommentit (9)
Käsittääkseni silloin kun on tarve sinne mennä.Siis ihan tavaraa ostamaan.
Itse ihmettelen aina rautakaupassa, missä kaikki myyjät ovat. Naisasiakkaan rahat kun ei näytä kelpaavan millään.
Päivällä käy duunarit, virka-ajan jälkeen sinkkumiehet hakevat romppeita. Vkl ei kannata, silloin perheet liikkeellä.
Huono paikka. Sinkkujen harvemmin tarvitsee käydä rautakaupassa. Sitten kun on jo pariuduttu ja pesää rakennetaan, aletaan ramppaan rautakaupassa.
Kun mentiin mieheni kanssa yhteen, niin ilmeni, että mulla oli enemmän työkaluja. Mies ei osannut erottaa edes kiviseinään tai puuhun soveltuvaa poranterää.
Minä olin se, jolla oli moottorisaha.
Vierailija kirjoitti:
Päivällä käy duunarit, virka-ajan jälkeen sinkkumiehet hakevat romppeita. Vkl ei kannata, silloin perheet liikkeellä.
Päivällä on kyllä näkynyt ihan kivoja duunariukkeleita... voihan niissäkin olla sinkkuja.
Ei sinkkumiehet tee mitään pintaremppoja tms itselleen. Uudet tapetit haetaan sitten vasta tyttöystävän kanssa. Remonttireiskat käy kyllä keskellä päivää.
Eivät milloinkaan?