Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on todennäköisin hallituskokoonpano?

Vierailija
05.05.2019 |

Tänne myös spekulaatioita ja kommentteja.

Mikä on todennäköisin hallituskokoonpano?

Vaihtoehdot

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse veikkaan eka vaihtoehtoa, vaikka Kokoomus esittää nyt vaikeasti tavoiteltavaa ja asettaa kovia ehtoja. Niiden avulla alkaa sitten vasta lehmänkauppojen teko demareiden kanssa. Ap

Vierailija
2/6 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

SDP + Keskusta ja takiaispuolueet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä minä tiedän mitä sen plösön päässä liikkuu.

Vierailija
4/6 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

SDP, keskusta, vasemmisto, vihreät ja RKP. Keskustan vaalitappion jälkeen paikka hallituksessa kyllä ihmetyttää, mutta olen asialle avoin. Kokoomus ja PS ovat ulkona hallituksesta.

Vierailija
5/6 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä vasemmidtohallitus.

Suomalaiset saavat kurjistumista, mutta eihän kenenkään ole pakko asua täällä. Harmi kun lähtijät ovat yleensä niitä koulutettuja ja hyvin tienaavia. Miten jäljelle jäävät sosiaalituilla elävät ajattelivat maksaa niitä toisilleen ja rahoittaa palvelut lisäksi? Ei taida onnistua.

Vierailija
6/6 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä kyllä vasemmidtohallitus.

Suomalaiset saavat kurjistumista, mutta eihän kenenkään ole pakko asua täällä. Harmi kun lähtijät ovat yleensä niitä koulutettuja ja hyvin tienaavia. Miten jäljelle jäävät sosiaalituilla elävät ajattelivat maksaa niitä toisilleen ja rahoittaa palvelut lisäksi? Ei taida onnistua.

Ei täältä mitään koulutettuja lähde. Kultapossut vaan vinkuvat lisää etuja ja vetonalennuksia itselleen. Se on sitä suomalaista suuruudenhulluutta. Kaikissa muissakin maissa on koulutettua fiksua porukkaa aivan omasta takaa ja ihme kyllä, jopa parempaa kuin täällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän