Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aion laihduttaa, niin miehet kiinnostuvat

Vierailija
05.05.2019 |

Kyllä sen vaan on huomannut, että miehet eivät ole osoittaneet kiinnostusta sen jälkeen kun lihoin. Mässäsin itseni lyhyessä ajassa ylipainoiseksi, taustalla henkisiä syitä. En siis lihonut 'vaivihkaa' koska 'kaloreita kertyy salakavalasti' tai koska olisin sohvaperuna, liikunta maistuu kyllä normiolosuhteissa. Olen 168 cm pitkä ja painoin pahimman turvotuksen aikaan 95 kg. Muutoin paino vaihteli siinä 87-91 kg pitkän aikaa. Nyt painan 82 kg. Nuo kilot tippuivat ilman varsinaista laihduttamista. Perjantaina aloitan ravitsemusterapeutin ruokavalion ja alan näin kesän kynnyksellä tehdä paljon kävelylenkkejä, ihana liikuntareitti on onneksi lähellä.

Saa nähdä miten miesten osoittaman kiinnostuksen käy tämän myötä. Ollessani hoikempi sain huomiota. BMI:llä eli painoindeksillä mitattuna olisin normaalipainoinen noin 70 kilon kohdalla, mutta se ei todellakaan riitä että olen ns. normaalipainoinen, vaan haluan hoikemmaksi. Tavoitepaino voisi olla 56-59 kg. Kiinteyttämisprosessin aloitan myöhemmin, missähän vaiheessa olisi sopiva aika? Siihenkin on onneksi oma ruokavalionsa ja treeniohjelma.

Olen varma että paino vaikuttaa radikaalisti siihen, kiinnostuuko mies vai ei. Saatte ihan konkreettisen esimerkin miten naisen paino voi ratkaista paljon. Yhden aloitteen tein tässä ollessani pyöreämpi, ja nenillehän siinä tuli. Mies toki koitti olla diplomaattinen ja jätti mainitsematta painostani. Kadun sitä aloitteen tekoa... Se mies varmaan mielessään ajatteli että mitä noin kookas nainen oikein kuvittelee. Kadullakin joskus tuiki tuntemattomat miehet haukkuneet läskiksi.

Mutta joo, motivaatio ainakin on mieletön! :)

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi