Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naistenlehtien haastatteluissa usein ylpeillään omalla jääräpäisyydellä?

Vierailija
04.05.2019 |

Mitä ylpeilemistä siinä on, että on joustamaton ja minä-keskeinen?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen ihmetellyt. Lisäksi moni nainen kehuu deitti-ilmoituksissa olevansa räväkkä. Oikein selkäpiitä karmaisee, ennen kuin siirtyy seuraavaan.

Vierailija
2/31 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisistä 6,2% on narsisteja ja 1% psykopaatteja. Tarkoittaa Suomessa n.322 000 narsistia ja  n.52 000 psykopaattia. Ketkähän ne sinne julkisuuteen päätyvät?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkki olisi kiva. Muuten en osaa sanoa mitään.

Vierailija
4/31 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, käsittämätöntä, sama kun kehuis, että on iso perse tai asuu Kontulassa!

Vierailija
5/31 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin olisi kiva saada jotain esimerkkejä aiheesta. Linkkiä haastatteluihin? 

Vierailija
6/31 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se ilmenee, että asiasta mainitaan nimenomaan ylpeydellä?

Vierailija
7/31 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen vakio kun korostetaan omaa erinomaisuutta on: Olin tyypillinen poikatyttö ja kiipeilin puissa ja kasvoin poikien keskellä.

Eli suomennos: olin erinomaisen erilainen jo lapsena 😀

Vierailija
8/31 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toinen vakio kun korostetaan omaa erinomaisuutta on: Olin tyypillinen poikatyttö ja kiipeilin puissa ja kasvoin poikien keskellä.

Kaikkien muiden erinomaisten ja erilaisten keskellä. 😂

Vierailija
9/31 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun luen jonkun kehuvan itseään jääräpäiseksi, nousee inho vaikken tunnekaan ihmistä. Tuo ominaisuus on kyllä sellainen etten sitä hirveästi mainostaisi. Ja se miten se esitellään ylpeydellä on nimenomaan miten se tulee esille kontekstissa.

Vierailija
10/31 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin ootte lukeneet kuinka joku on kiltti ja myötäilevä? Ei sovi nykynaisen malliin.

Vierailija
11/31 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ihmettelen ihmisiä, jotka kehuvat olevansa kilpailuhenkisiä. Minusta se on äärimmäisen vastenmielinen piirre.

Vierailija
12/31 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vielä linkin linkkiä ap:lta ja marisijoilta.

Vierailija
13/31 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tahansa, mitä nainen haastattelussa sanoo, on tietysti jotain väärää. 

Vierailija
14/31 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos puhuja käyttää ilmaisua "tyypillinen poikatyttö", niin ei kuulosta siltä, että hän pitäisi itseään erityisen poikkeavana.

Miksi jotkut näkevät erilaisuuden aina jotenkin hyvänä asiana ja olettavat kaikkien muidenkin ajattelevan niin?

Vierailija
15/31 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos puhuja käyttää ilmaisua "tyypillinen poikatyttö", niin ei kuulosta siltä, että hän pitäisi itseään erityisen poikkeavana.

Miksi jotkut näkevät erilaisuuden aina jotenkin hyvänä asiana ja olettavat kaikkien muidenkin ajattelevan niin?

Missä niin sanotaan?

Vierailija
16/31 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kuvittelee varmaan olevansa jotenkin poikkeuksellisia.

No, voin miehenä sanoa etten ole ikinä muunlaisia naisia tavannutkaan, eli eiköhän ole aika normi. 

Vierailija
17/31 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sitä naisten "voimaantumista". Toiset asiat ovat naisille sallittuja ja miehille ei.

Vertaisin lähinnä "periaatteen mieheen" joka pitää päänsä vaikka olisi väärässäkin. Kun on se periaate kerran tehty, niin sitä ei voi muuttaa koska "olen periaatteen mies."

Vierailija
18/31 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää kun joku valittaa, että olen liian kiltti ja ajattelen aina muita ennen itseäni, ja uuvun kun en osaa ottaa itselleni aikaa. Oikein marttyyriasenne; katsokaa kuinka hyvä ja uhrautuva olen!

Vierailija
19/31 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä kommentista tuli lähinnä kuva, että lukija itse yhdistää mielessään poikien leikit (ja oletettavasti myös ylipäätään maskuliinisuuden) erinomaisuuteen. 

Vierailija
20/31 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä kommentista tuli lähinnä kuva, että lukija itse yhdistää mielessään poikien leikit (ja oletettavasti myös ylipäätään maskuliinisuuden) erinomaisuuteen. 

Ei, mutta jälleen se miten asia selitetään eli konteksti. Ap