Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siivoojat hoi! Miten reagoida lisää työkohteita entisten lisäksi?

Mongoloidi
04.05.2019 |

Toimin tehtaalla tuotannon tiloissa siivoojana. Sain listan uusista siivottavista kohteista entisten kohteiden lisäksi. Jo nämä nykyiset kohteet ovat mielestäni ihan maksimäärä jo mutta nyt niiden lisäksi sain lisää kolmeen eri kohteeseen. Miten itse menisitte ilmaisemaan näkemyksenne näistä uusista työkuormista?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä avautuisin asiasta vauva-palstalla, etsien sieltä oikeutta ja totuutta, sen sijaan että keskustelisin esimieheni kanssa. Mutta minä asunkin Porvoossa..

Vierailija
2/7 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltäydy tekemästä yhtään enempää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaadi lisää työaikaa. Liity liittoon ja välitä sinne. Vaihda työpaikkaa kunnalliselle. Ihminen ei ole kone ja vaikka olisikin niin ei koneeseenkaan voi loputtomasti lisätä tehoa. Tsemppiä <3

Vierailija
4/7 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai siinä mitään, jos kerran et kerkiä tekemään sen enempää kuin nykyäänkään. Teet sen minkä kerkiät ja mopit ja rätit tippuu käsistä tasan sillä sekunnilla kun työaika loppuu. Ei ole sinun päänsärkysi, kuka ne loput hoitaa. Jos pomo ei osaa hoitaa ihmisiä riittävästi, että tehtävät tulee tehtyä, niin tehköön itse. Ei ole sinun stressisi.

Vierailija
5/7 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin siivoomaan, tuntipalkallahan sinä kuitenkin oot. Lisää rahaahan tuo tietää. Jos taas oot kk palkalla niin kirjaat ylitöitä jos 8h päivä ei riitä.

Vierailija
6/7 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei muuta kuin siivoomaan, tuntipalkallahan sinä kuitenkin oot. Lisää rahaahan tuo tietää. Jos taas oot kk palkalla niin kirjaat ylitöitä jos 8h päivä ei riitä.

Kenekään ei ole pakko tehdä ylitöitä. Jos kerran nuo lisätyöt tarkoittaisivat sitä, että niitä ei kerkiä mitenkään 8 tunnissa tehdä, niin sehän tarkottaisi sitä, että ylitöitä olisi jokaikinen työpäivä. Ei kai joka päivä ylitöiden teko ole edes laillistakaan, eikä ainakaan pakollista ja tuskin työantajakaan on valmis makselemaan ylitöistä jokaikiseltä päivältä. 

Itse ainakin kysyisin työnantjalta, että mitkä tehtävät tehdään vasurilla, tai jätetään kokonaan tekemättä, jos kerran 8 tunnin aikana on kaikki käytävä läpi, eikä niiden kunnollinen siivoaminen onnistu mitenkään kahdeksassa tunnissa.

Vierailija
7/7 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä suostu mihin tahansa. Terveyttään ei kannata pilata tekemällä mahdottomia. Vaikka työnantaja kieltäytyisi ymmärtämästä tätä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän