Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sotkeuduin varattuun työkaveriin ja nyt se laittaa viestiä kokoajan...

Vierailija
04.05.2019 |

Vuoden alussa osastolle tuli uusi työntekijä. Meillä lähti juttu luistamaan hyvin alusta asti ja eräiden after workkien jälkeen päädyttiin läheisiin tunnelmiin. Seuraavana aamuna mies kertoi, että hänellä on naisystävä, mutta voisimmeko silti jatkaa suhdetta?

Olin tietenkin aivan järkyttynyt ja en missään nimessä halunnut jatkaa hänen kanssaan minkäänlaista suhdetta. Ongelmana ei nyt ole niinkään se, että olemme samassa työpaikassa. Siellä kaikki sujuu ihan hienosti. Ongelmana on se, että hän viestittelee minulle ja pyytää tapaamaan. On niin paha mieli naisen takia, sillä tiedän, että heidän suhteessaan muiden kanssa oleminen ei ole sallittu. Toivoisin, että saisin tämän jotenkin loppumaan.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaan millään tavalla lähde tuohon mukaan tai reagoi, jos haluat oman arvokkuutesi säilyttää. Sietäisi naisensakin saada tietää millaisen miehen kanssa on.

Vierailija
2/8 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet varmaan selkeästi ja tiukasti ilmaissut, että et kaipaa tämmöisiä yhteydenottoja ja että se oli kertalaaki eikä tule toistumaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä maine työpaikalla kun mies kehuskelee valloituksellaan.

Vierailija
4/8 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Olen ilmaissut asian hyvin selvästi, että minun moraaliin ei mene tällainen asia. Kahta naista on huijattu ja en haluaisi rakentaa (pari)suhdetta tuolle pohjalle. Lisäksi tästä on pari kuukautta aikaa ja sinä aikana olen itseasiassa tavannut toisen miehen, jossa voisi olla ainesta pidempiaikaiseksi kumppaniksi. Ap

Vierailija
5/8 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tässä oikeastaan on ongelma? Ymmärrän, että v*tuttaa ja kaduttaa, mutta ethän sä ole tieten tahtoen tehnyt mitään väärää. Kai se äijäkin joskus älyää lopettaa viestittelyn.

Vierailija
6/8 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, no vastaatko viesteihin kenties? Jos et vastaa ja pysyt vaan viileänä hän kyllä lopettaa. Itse ehkä uhkailisin sitten kertomalla sille naiselle, se yleensä vaientaa ukon kuin ukon.

Vierailija
7/8 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama, paitsi että emme ole enää samassa työpaikassa. Mies vieraili siellä välillä edelleen ja laittoi vihjailevia, kehuvia viestejä.

Se ei loppunut ennen kuin lopetin tyystin vastaamasta, tai edes katsomasta tätä henkilöä.

Kieltäytymisestä ei ollut apua. Tälläkin miehellä oli avopuoliso.

Vierailija
8/8 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun munaa tekis niin mieli....ja vauvapalstan pitäisi nyt vakuuttaa, että äläs nyt.