Mies aina jälkikäteen sanoo "ajattelinkin että se on näin" kamala pätemisen ja oikeassaolemisen tarve
Ei hajuakaan jostain jutusta, asia kun ratkeaa niin mies vain toteaa, että näin hän vähän ajattelikin asian olevan.
Tai on joku ongelma ja ehdotan ratkaisua, joo näin mäkin ajattelin että se täytyy tehdä. "minä tiedän ensin"
Joku juttu menee tuurilla oikein ensimmäisellä kerralla( esim joku asennushomma tms), näin hän mittasi/laskikin tämän. Vaikka oikeasti ei ole todellakaan mitannut yhtään mitään.
Hän ikäänkuin tietää kaikesta kaiken ja ei ikinä ole väärässä
Kommentit (5)
Mulla on työkaveri, joka kommentoi joka asiaan aina ensin TIEDÄN ja sitten MITÄ? Hän myös tykkää puhua toisten päälle ja puhuessaan ojentaa käden suoraksi toista puhujaa kohti kämmen edellä sellaisella Turpa kiinni sinä-liikkeellä. Ihan kiva muuten, mutta päteminen on heikkoutensa
OK. Miksi halusit kertoa tämän meille?
Mulla on tuollainen työkaveri. Oikeasti koomista seurata sivusta, mutta en kyllä kotona asti jaksais kuunnella.
ja jos kyse vaikka jostain erikoisalasta, putkimiehen työt tms, niin tietysti hän ajattelikin sen olevan näin, tietäähän hän nyt tämänkin alan.
Ei ole kyllä aihealuetta josta hän ei omasta mielestään tiedä kaikkea