Mitä mieltä mieheni kontrolloinnista?
Ollaan oltu yhdessä todella pitkään ja alan olla todella kyllästynyt mieheni kontrollointiin ja mustasukkaisuuteen. Hän esittää roolia jossa hän on perheen tossukka ja jättää ihan kaikesta vastuun minulle. Ei edes halua hoitaa omaa tiliään. Ei musta tunnuksia. Mutta kun rahat on vähissä syy on tietenkin minun. Näin hän välttyy tekemästä virheitä ja rakastaa syytellä muita. Toiseksi hän on todella mustasukkainen. Vuosien varrella on todella tehokkaasti kaventanut ystäväpiiriäni ja epäilee mua pettämisestä jatkuvasti. Työni on sellaista että minulla on paljon miehiä ja naisia asiakkaina ja sovimme työt puhelimitse. Mieheni haluaisi päästä puhelimeeni, vaatii salasanaa. Hänestä olisi täysi oikeus nähdä tiliotteeni ha haluaisi että pidän google mapsin koko ajan päällä missä menen. En kuitenkaan ole suostunut näihin koska haluan pitää yksityisyyteni. En minäkään seuraa hänen tekemisiään. On kuulemma huolissaan jos minulle sattuu jotain... Muutaman kerran kun on ollut asiakastapaaminen (käyn ensimmäisen kerran tapaamassa) hän haluaa tulla mukaan ja odottaa autossa. Turvallisuuskysymys kuulemma. Joopa joo. Alkuvuodet meni töissänikin hyvin mutta nyt alkaa mennä yli äyräidensä. Tällaisen ihmisen kanssa on raskasta elää. Kun asiat menee hänen mielestään hyvin kaikilla on kivaa ja muulloin taas oloni on ihan pers..tä. Olen elänyt tässä suhteessa jo yli kaksikymmentä vuotta ja osaltani tottunut tähän ja tietysti syyllistänyt itseänikin. Tämän kontrolloinnin ja mustasukkaisuuden taki olen kyllä salannutkin paljon asioita välttyäkseni syyllistämiseltä ja epäillyiltä. Ja kierre olikin valmis. Miltä tämä ulkopuolisen silmin näyttää?
Kommentit (4)
Näyttää siltä, että olet outcallia tekevä prostituoitu.
Näyttää siltä että kannattaa häipyä.
Yli 20 vuotta? Sinä alat olla jo siinä iässä, että olisi aika ottaa oma elämä omaan hallintaan nyt kun vielä ehdit. Jos et tee sitä nyt, tulet katumaan seuraavien 20 vuoden kuluttua.
Ihan sairaalta. Ihme että olet jaksanut puolta vuottakaan tollaisen kyylän kanssa. Toivottavasti pääset siitä eroon vaivatta ja elämänlaatusi paranee.