Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka ajoissa ennen lentoa olette yleensä lentoasemalla?

Sannah
03.05.2019 |

Mulla lähtee lento aamulla klo 8:10 ja saavun junalla lentoasemalle 6:03. Ehtiikö tuolla junalla kumminkin hyvissä ajoin lähtöselvitystä ja turvatarkastusta ajatellen? Aamulla vissiin 6-8 aikaan on vissiin eniten ruuhkaa Helsinki-Vantaalla.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on hyvä aikataulu.

Ruuhka-aikoihin varaan itse kaksi tuntia.

Mutta esimerkiksi jos lennän Rovaniemelle aikaan, joka ei ole ruuhka-aika, reilu tunti riittää mukavasti.

Vierailija
2/14 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsinki-Vantaalla varaan tunnin. Teen check-inin kotona ja matkustan käsimatkatavaroilla yleensä aina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ehtii.

Vierailija
4/14 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mihin menen, ja tarvitseeko jonottaa passintarkastukseen. Mutta kyllä tuo Helsingissä riittää.

Vierailija
5/14 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressaan aina etukäteen tota ajoissa lentoasemalla olemista, ja auton/junan hajoamista matkan varrelle tai muuta vastaavaa katastrofia, jonka vuoksi myöhästyisin lennolta 😄 Yleensä ollaankin oltu _ihan_liian_ aikaisin kentällä ja tuijoteltu kelloa, että joko se boarding alkais. Nyt sattumoisin juna-aikataulu olis aika perfect, mutta jotenkin toivoisin, että olis vaikka vartti enemmän aikaa...

Vierailija
6/14 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väh 3h ennen lennon lähtemistä kentällä. Ehtiipähän varmuudella, eikä ole kiirettä eikä myöskään tule hiki siinä kiireessä.

Vierailija
7/14 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tuommoinen 2,5-3 tuntia aiemmin ollaan aina ennen oltu kentällä, ja sit tajuttu että taas hätiköitiin. Ehkä toi kaks tuntia on just hyvä.

Vierailija
8/14 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina vähintään 2 tuntia aikaisemmin. Inhoan stressaamista ja kiirettä, ja varaudun myös siihen, että juna saattaa olla myöhässä. Ei minulla koskaan ole mitään muutakaan tekemistä ennen kentälle lähtöä, joten lähden hyvissä ajoin. Ja saan kyllä aikani kulumaan lentoa odotellessa kirjan kanssa.

Vierailija
9/14 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yleensä kentällä n. 2-3 tuntia ennen lähtöä, siinä ajassa ehtii hyvin syödä ja rentoutua loungessa ennen pitkää lentoa.

Vierailija
10/14 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvä. Sun riski on siinä, jos tulet jostain kauempaa ja junayhteyden kanssa on ongelmia etkä voi tulla taksilla vaikka Vaasasta. Tällaisessa tapauksessa menisin itse yöksi kentälle jos on tärkeä lento.

Vierailija
11/14 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kultatason bonuskortti ja matkustan lähestulkoon aina käsimatkatavaroilla, joten saavun lentoasemalle siten, että kävelen fast-track turvatarkastuksen läpi ja suoraan koneeseen. Kentällä olen noin 10-15 min ennen boardingin alkua. En jaksa palloilla kentällä yhtään ylimääräistä.

Vierailija
12/14 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turun kentälle menen n45-40 min ennen lähtöä. Matkusta käsipakaaseilla ja olen chekannut jo ed iltana kotona. Nou problem.

Vierailija
13/14 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kentällä 2-3h ennen koska en halua kiirehtiä ja haluan shoppailla ja relata loungessa...jotain syömistä ja drinksu ja luen lehtiä.

Vierailija
14/14 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmisen tuntia ennen lähtöä, kerkiää loungessa vähän syömään ja juomaan.