Milloin nämä v#tun pakkaset loppuu!
Mä olen aivan kypsä tähän helvetin lumihelvetti Suomeen! Kuukauden päästä pitäisi olla kesäkuu ja pakkasta vain pukkaa. Menee koko elämä hukkaan värjötellessä sisällä. Suomi on helvetti kaikella mittareilla. Ilmaston, verotuksen sekä kaiken muunkin. Luonto on ainoa positiivinen asia Suomessa, mutta siitä ei ilman toppavarusteita voi nauttia kuin hetken vuosittain.
Kommentit (56)
Laita vaatetta paremmin päälle, niin ei palele
Ulkona puut vihertää, ruoho kasvaa kohisten ja linnut laulaa sirkuttaa. Ei vaikuta kovin pakkaskeliltä tämä.
Te ette vaan ymmärrä mitä normaali ihmisten sää on. Suomi on pakkashelvetti ja ihmiset eivät tiedä paremmasta ja eivät osaa valittaa.
kai se juhannuksen jälkeen kääntyy plussan puolelle.
Onneksi ensi kuussa alkaa jo illat pimenemään.
Vierailija kirjoitti:
Te ette vaan ymmärrä mitä normaali ihmisten sää on. Suomi on pakkashelvetti ja ihmiset eivät tiedä paremmasta ja eivät osaa valittaa.
Normaalit ihmiset asuu Suomessa. Täältä etelään on vain veteliä, länteen lällyköitä ja itään ei mitään.
Vierailija kirjoitti:
Ulkona puut vihertää, ruoho kasvaa kohisten ja linnut laulaa sirkuttaa. Ei vaikuta kovin pakkaskeliltä tämä.
Sama paitsi täällä sataa myös lunta. Ei siis tietenkään mitenkään tuiskuttamalla ja aurinkokin paistaa mutta lunta täällä näkyy leijailevan.
Ja ihan hitokseen kylmä ulkona on.
vantaa
Minä tykkään asua Suomessa, kunhan viimekesä jäisi ainoaksi tappohellekesäksi.
Aika sama fiilis oli aamulla kun rämmin nilkat vilkkuen tennarit jalassa 10 sentin lumihangessa koska laitoin jo talvikengät varastoon. Sitten puhdistelin auton lumikerroksen alta kun ensin etsin lumiharjan kontista ja lähdin kesärenkailla liukastelemaan töihin. Teki mieli soittaa jo töihin että en tule, luovutan tämän päivän suhteen!
Mutta ehkä ne lumet nopsaan sulaa..
Vierailija kirjoitti:
Oho, niin muuten alkaakin. Muutenkin hauskaa, että hyvinkin voi heinäkuu olla taas se ainoa kuukausi kun ei sada lunta.
"Satoi räntää: juhannus oli tulossa."
Vierailija kirjoitti:
We are so lucky.
Suomessa on myös paikkoja, missä sää ei ole jatkuvasti noin paska.
Ihanaa kun on viileää ja toivon koko kesästä tavallista viileämpää. Tulisi vähän hyvitystä viime kesän painajaiseen.
No muutama hellepäivä voisi olla jossain välissä, ettei hellehullut menetä täysin järkeään.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on myös paikkoja, missä sää ei ole jatkuvasti noin paska.
Missä sellainen paikka on? Ainakin Espoossa on h*lvetin kylmä.
Seuraavan kerran juhannuksena räntäkelit.
Eipä käy kateeksi.
Bukarest +23, puissa ihan täyskokoiset lehdet, voikukat hahtuvapalloilla ja ilmastointilaite huollettu. Tervetuloa, kesä.
Minä tykkään hiihtää,toivottavasti juhannusaattona on hyvät hiihtokelit.
Mitä nää valitat, pakkaset meni jo.