Miten välttää mieheltä epähaluttu huomio? Työpaikan mies yllätti snapchatissa
Ei nyt millään tavalla itseäni kiinnostava mies, sen mainitsen ensimmäisenä. Ja tuli snäppi tältä työkollegalta illalla eli siis kuva hänestä sängyllä jossain boksereissa ja hihattomassa paidassa, virne päällä ja kuvassa luki Hyvää yötä.
Sanoin siihen vain että okei...lähetitkö tämän kaikille vai vain minulle?
Mies laittoi siihen ylös-alaisin olevan hymiön, eli ignoorasi kysymykseni. Siihen sanoin, että okei eli monelle ihmiselle.
Hän jatkoi että halusi vaan laittaa hyvän yön toivotukset. Sanoin: Hanki elämä.
Mies sanoi minulle takaisin Hanki itse elämä (koska muutama henkilökohtainen asia), enkä ehtinyt edes vastata siihen kun hän oli jo blokannut minut ja poistanut minut.
Erittäin epämiehekästä, ei tainnut vain voida käsitellä torjumista eikä hänellä ollut mitään reflektiokykyä että ehkä työkollega ei pidä pyytämättömistä kuvista hänen vartalostaan, vaikkei se ollut mitenkään paljastava, mutta en ymmärrä miksi hän laittoi sen pyytämättä kun en ikinä puhu tämän henkilön kanssa töissä.
Edellisen kerran kun hän laittoi minulla snäppiä hän oli autossaan ja siinä oli jotain väsynyttä päivän päivitystä, hän taitaa vain olla addiktoitunut puhelimeensa. Vihaan todella näitä miehiä jotka ovat aina puhelin kädessään chattailemassa, todella ärsyttävää.
Mielestäni työpaikan sisällä tällainen ei ole OK, koska jos nainen olisi tehnyt vastaavan ja laittanut yhtäkkiä kuvan itsestään sängyssä työkollegalle niin se ei olisi OK. Samalla tavalla miehelle mielestäni tästä täytyy sanoa ettei ole ok, mutta nyt kun tein sen ja tulin blokatuksi niin vähän mietityttää onko tällä jotain seurauksia, hänestähän voi tulla vaikka mikä riesa tai stalkkeri tämän johdosta.
Kaduttaa että annoin ollenkaan mitään huomiota, en voi kuin suositella olemaan vastaamatta mitään näissä tilanteissa, täydellinen ignorointi vain.
Tuntuu että jos miehen torjuu, niin siitä voi tulla todella pahat seuraukset nykyisin. Nykymiehet eivät vain pysty ottamaan torjuntaa ja pelkään pahoin mitä tästä seuraa. Ohjenuora tulevaisuuteen se etten anna mitään huomiota? Kiinnostuneelle kerron olevani varattu (vaikken ole) jos yrittää?
Kommentit (12)
Mitä tuossa nyt on? Boys will be boys.
Tämä taisi olla täällä eilen, sukupuolet vaan kirjoitettu toisinpäin. Sanoisin siis ap:lle, että hanki elämä!
Ehkä se eilinen ketju on poistettu, kun ei löydy.
Pakkoko sun oli noin tylysti torjua?
Tai miksi sitten pahastut jos toinenkin reagoi tylysti?
Ottakaa nyt neuvoja huomioon, että tämä on keksitty tilanne. Aloittaja teki vastaavan aloituksen eilen, mutta viestittelijä oli siinä nainen.
Kirjoitat liian pitkään ihan epämielenkiintoisesta asiasta, joten en edes lukenut.
Mutta, kerropa miten pääsisi eroon keski-iän ylittäneiden kitkerien katkerien vanhojen naisten lähentely- ja pojutteluyrityksistä? Muutenhan tuo olisi ihan mukavaa ja vaivatonta työajan hukkaamista, mutta se kusenhaju liikaa käytetyn "hajuveden" taustalla häiritsee.
Paras saamani vinkki tähän asti on ruumishuoneella töissä olleelta: sipaista nenän alle hajuaistin turruttavaa voidetta. Se toimii, mutta päivittäin käytettynä tuppaa ärsyttämään ihoa.
Sun ois pitänyt olla kännissä niin oisit halunnu munaa. Suomalainen nainen haluaa munaa vain kännissä ja parisuhteet syntyy kännipanoista. Romanttista.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitat liian pitkään ihan epämielenkiintoisesta asiasta, joten en edes lukenut.
Mutta, kerropa miten pääsisi eroon keski-iän ylittäneiden kitkerien katkerien vanhojen naisten lähentely- ja pojutteluyrityksistä? Muutenhan tuo olisi ihan mukavaa ja vaivatonta työajan hukkaamista, mutta se kusenhaju liikaa käytetyn "hajuveden" taustalla häiritsee.
Paras saamani vinkki tähän asti on ruumishuoneella töissä olleelta: sipaista nenän alle hajuaistin turruttavaa voidetta. Se toimii, mutta päivittäin käytettynä tuppaa ärsyttämään ihoa.
Kysy äidiltäsi miksi hän haisee kuselle. Minä en haise vaikka olen keski-ikäinen.
Öh pakko olla trolli. Miks pitää olla ite ensin tökerö. Eikö naisetkaa osaa käytöstapoja. Oisit vaan sanonu öitä! Ei mitään muuta. Pitääkö kaikki ottaa aina niin vakavasti. Suomalaiset.
Kyllä se mies sit sanoo jos se oikeesti enemmän haluaa kuin vaan kuluttaa aikaa ja jutella.
Hö.
Oon ite löytänyt monta hyvää ystävää töistä. Okei no ehkä kaksi hyvää.. ja useamman kaverin.
Kertaakaan en panoa tai suhdetta.
Sähän teit tämän eilen toisin päin. Nainen lähetti viestin.