Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ok käydä naapurin eroperheen asuntonäytössä?

Vierailija
03.05.2019 |

Eli huoneisto meni heillä myyntiin ja huomenna olisi näyttö. Kävisin katsomassa tilaratkaisuja omaan kotiin.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos eivät ole tuttuja, menisin. Hyvien tuttujen kohdalla käynti tuntuisi tirkistelyltä.

Vierailija
2/11 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymyksesi pitäisi asetella toisin. Onko henkilökohtaisesti eettisesti oikein mennä uteliaisuudesta nuuskimaan naapurin asioita, kun ei ole aikomustakaan asunnon ostoon?

Minusta tämä on sinun oma henkilökohtainen eettinen ongelmasi. Kannattaisi olla luova ja keksiä tilaratkaisut ihan itse. Minusta olisi todella noloa mennä naapurin kämppään tuolla ajatuksella kurkistelemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö asuntoa ole laitettu ollenkaan nettiin? On sitten harvinainen tapaus.

Vierailija
4/11 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tuttuni käy ihan avoimesti asuntonäytöillä saamassa ideoita omaan kotiin. Kuulemma valitsee vain sellaisia kohteita, joiden näytöillä on luultavasti ruuhkaa, jottei tarvitse välittäjän kanssa olla nolosti kahdestaan. En ehkä itse kehtaisi noin tehdä, mutta et olisi ainoa joka tekee. 

Vierailija
5/11 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todella ole sopivaa, jos et ole kiinnostunut ostamaan asuntoa, jota varten näyttö on järjestetty, ellet nyt satu olemaan Ulla Taalasmaa. Jos olet, niin muista ottaa kuvia paljon, myös jääkaapista. Voi laittaa kuvat ilmoitustaululle, se tehostaa mediajulkisuutta Facebookissa.

Vierailija
6/11 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Jos sinulla on hyvä syy, että miksi haluaisit mennä. Mutta kieltämättä ei voine välttyä ajatukselta, että olet vai utelias. Toisaalta olitteko edes kovin läheisiä jos sinun juuri nyt täytyisi mennä katsomaan "tilaratkaisuja" omaan kotiin; etkö muista niitä ilman käyntiä? 

Vierailija
7/11 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ettei

Vierailija
8/11 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet eron kolmas osapuoli, niin ei.

Vierailija
9/11 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään käydä siellä näytössä tunnelmoimassa kaikkia niitä asunnon paikkoja, joissa tämä ”selvinpäin 100% pure-hetero”-perheenisä minua lutkutti..

Vierailija
10/11 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ihmeessä! Kerrothan meillekin mitä paljastui.

Vierailija
11/11 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt kahta naapuritaloa katsomassa. Miksi ei?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi