Yksinäisyys
Voiko tähän yksinäisyyten kuolla? Minulla on perhe mutta ei se ystävää korvaa. Olen kyllästynyt olemaan aina se kakkos vaihtoehto johon otetaan yhteyttä kun ei ole muuta tekemistä. Ja harvemmin kukaan edes ottaa yhteyttä. Vaikka ottaisin yhteyttä itse niin aina kaikilla on muuta tekemistä ja töitä ettei ehdi nähdä. Mies sanoo että hanki harrastus jossa voit tutustua ihmisiin. En vain keksi mitään harrastusta mikä kiinnostaisi. Aina itkettää kun katselee toisten kuvia facebookista kuinka on vietetty tyttöjen iltaa jne.
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Oikeesti miehes sanoi noin...? Lähtisin helvettiin.
Höh, mun mielestä taas mies oli ihan oikeassa. Ei kai mieskään voi ap:lle alkaa ystäviä hankkimaan.
Hanki harrastuksia ja tapaa ihmisiä niitten parissa. Ei tähän asiaan mitään poppakonsteja ole
Miksi ystäviä pitäisi aina nähdä? Eikö se riitä, että puhutte vaikka puhelimessa tai viestittelette kuulumisia? Haluaisitko sinä siis lähteä johonkin idioottiin kahvilaan ystävän kanssa? Ei ainakaan minulla ole sellaiseen mitään mielenkiintoa tai aikaa.
Miehesi on erittäin oikeassa sen harrastuksen kanssa. Jos et asiaa ymmärrä, niin ole yksinäsi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ystäviä pitäisi aina nähdä? Eikö se riitä, että puhutte vaikka puhelimessa tai viestittelette kuulumisia? Haluaisitko sinä siis lähteä johonkin idioottiin kahvilaan ystävän kanssa? Ei ainakaan minulla ole sellaiseen mitään mielenkiintoa tai aikaa.
Miehesi on erittäin oikeassa sen harrastuksen kanssa. Jos et asiaa ymmärrä, niin ole yksinäsi.
Vähän empatiaa urpo. Onko liikaa vaadittu.
Oikeesti miehes sanoi noin...? Lähtisin helvettiin.