Minä haluaisin mennä naimisiin joukkovihkimisessä "helposti naimisiin -" päivänä mutta mies vaatii jotain hiivatin kirkkohäitä!
Että näin päin meillä sitten :D Minulle tosiaan kelpaisi tuo ilmainen joukkovihkiminen vallan mainiosti, en tarvitse edes morsiusmekkoa vaan meinasin laittaa valkoisen korsetin, pitkän punaisen juhlahameen ja punaiset avokkaat.
Kommentit (4)
Muista että tarvitsette kuitenkin estettömyystodistukset ym. joukkovihkimisessäkin, ei siinä voi vain herätä aamulla ja keksiä että hei mennään tänään naimisiin ! Ellet ole Las Vegasissa :D
Mä olen kerran ollut vieraana sellaisessa vihkiyössä, puolen tunnin välein parit saivat normaalin kirkkovihkimisen vieraidensa kera. Ulkona seurakunta tarjosi kakkukahvit kaikille.
Oli tosi kiva tilaisuus, muiden vieraat loivat tunnelmaa ja tuli siinä muutaman kanssa jotain jutusteltuakin.
Sitten kakun jälkeen vieraat kotiin ja tuore aviopari hotelliin. Ja varmasti jaksoi hääyön! ;)
Onneksi olkoon. Sanot vain miehelle, että järjestää haluamansa kaltaiset ja hintaiset häät, mukaanlukien sinun valmistelusi ja kuljetuksesi häihin. Oikeat prinsessahäät, kun sinun ei tarvitse tehdä mitään.
On ne miehet kyllä sellaisia höpsöjä romantikkoja...