Pitääkö mun mennä töihin Isoon Omenaan ylihuomenna?
Kommentit (331)
Pitää. Jos pelätä alkaa niin on merkittävästi vaarallisempiakin asioita kuin jonkun mieleltään epävakaan ihmisen puheet. Esimerkiksi tien ylittäminen. Monet ovat kuolleet ylittäessään tietä, mutta kukaan ei ole kuollut toisen puheisiin.
Riippuu pomosta. Mun pomo sanoi, että hän ei ainakaan ole menossa ja ei oo pakko muidenkaan. Mulla on vapaata, niin en olis muutenkaan menossa.
Kannattaako sitä nyt tässä vaiheessa vielä murehtia. Ehtii helposti selvitä, että kyseessä ei ollut mikään todellinen uhkaus, vaan joku älytön pelleily. Niinhän nämä lähes aina ovat.
Jos joku täällä uhkailee sinua, niin lopetatko palstailunkin?
Olisi äärettömän naurettavaa jäädä kotiin jonkun sellaisen takia, mitä ei ole tapahtunut. Uhkailut harvoin johtavat mihinkään sen suurempaan. Ja mietipä jos poliisit ja pelastushenkilökuntakin aina jäisi kotiin kun joku vähän uhkailee. Ei olisi kovin mukavaa elellä sellaisessa yhteiskunnassa.
Vierailija kirjoitti:
Jos joku täällä uhkailee sinua, niin lopetatko palstailunkin?
En. Koska kotonani voin puolustautua aseellisesti mutta töissä en.
Tuollainen uhkailu otetaan tosissaan, ei tämmöisiä millään vitsillä heitellä.
Itse en menisi, ennenkuin virallinen taho antaa ymmärtää, että asia on hoidettu.
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen uhkailu otetaan tosissaan, ei tämmöisiä millään vitsillä heitellä.
Itse en menisi, ennenkuin virallinen taho antaa ymmärtää, että asia on hoidettu.
Ei heitetä vitsillä? Ja silti lähes aina paljastuu, että kyseessä on joku koululaisten pila tai jonkun häiriintyneen ihmisen perusteeton höpinä. Viranomaisten pitää nämä tottakai tarkistaa asianmukaisella vakavuudella, mutta muuten hysterisointi on täysin turhaa. Jos ei poliisin toimesta ole sanottu, ettei sinne voi mennä töihin, ei ole mitään syytä olla menemättä.
Vierailija kirjoitti:
Älä anna pelolle valtaa!
Kyllä suurkirkossa sitten jälkeenpäin kokoonnutaan olemaan järkyttyneitä.
Presidentti ilmaisee surunvalittelut uhreille ja heidän omaisilleen.
Viherpuna pohtii, mitä jäi puuttumaan kotouttamistoista ja niihin sijoitetaan pari miljoonaa lisää.
Näib Suomi on taas ylpeänä askelen lähempänä Eurooppaa👏👏👏
Tämä uhkaus on kyllä tehty natiivisuomella.
Perusteeton poissaolo on syy irtisanomiselle. Jos viranomaiset eivät ole todenneet paikkaa vaaralliseksi, ei ole perusteita jäädä kotiin.
Minä menisin. Jos joku aikoo tehdä joukkomurhan niin en usko että hän ilmoittaa siitä etukäteen. Siinä ei olisi mitään järkeä koska poliisi on paikalla ottamassa vehkeet pois.
Äly hoi, älä jätä. Kuka tahansa voi nykyisin kirjoittaa nettiin mitä tahansa. Se ei tarkoita, että noilla jutuilla olisi mitään tekemistä todellisuuden kanssa. Jos haluaa lusmuilla, sen voi ihan reilusti tunnustaa eikä vedota tällaisiin naurettaviin pelottelujuttuihin.
Vierailija kirjoitti:
Olisi äärettömän naurettavaa jäädä kotiin jonkun sellaisen takia, mitä ei ole tapahtunut. Uhkailut harvoin johtavat mihinkään sen suurempaan. Ja mietipä jos poliisit ja pelastushenkilökuntakin aina jäisi kotiin kun joku vähän uhkailee. Ei olisi kovin mukavaa elellä sellaisessa yhteiskunnassa.
Juuri noin ne Sri L.ankassakin ajattelivat. Iskuista oli varoitettu.
Minä en ainakaan menisi eikä kukaan pomo sitä määrää. Ihan sama vaikka irtisanoisi.
Mietitäänpä hetki:
Kun on tapahtunut ter'oristi-isku, pommitus, kouluampuminen tms. niin montako kertaa siitä on kerrottu etukäteen uhkauksen muodossa? Ei käytännössä koskaan. Ne ovat aina tulleet yllätyksenä.
P E Auvinenkin ilmoitti omasta ammuskelustaan etukäteen, samoin Sri Lankassa.
Enpä tiedä, mitäpä jos tuo onkin ovela keino pitää polliisit POISSA MUUALTA, jotta esim lentokentällä voidaan iskeä?
Oikeesti, hyi helvetti.
Kuitenkin, uhkaus oli tehty anonyymille palvelimelle, todella vaikeaa, ellei mahdotonta on selvittää tyypin henkilöllisyys...
Ahdistaa.
Pitää.