Huomenna huumetesti, kehtaanko syödä parsaa?
Vai ajattelevatko, että yritän piilottaa jotain? Tai onko se noloa kun se haisee niin hirveälle...
En ihan ajatellut tätä kun ostin ruuat täksi päiväksi. Voi luoja että on taas typerä ongelma.
(Testiin joudun työtehtävieni luonteen takia, en käytä huumeita.)
Kommentit (8)
Häh? Eikai se haju tai itse parsa tuloksia muuta?
Ihan mitä vaan. Turha testi ilman epäilyä on kaikelta kannalta ajan ja rahan tuhlausta. Suosittelen pieraisemaan päälle oikein kunnon kananmuna katkun. Silleen ylpeästi että tässä mielipiteeni.
Tuskin kukaan pohtii mitään. Muuten, parsapissaa on vain noin 20% ihmisistä, muiden pissa ei haise parsalle parsan syönnin jälkeen. Onnittelut siis tuohon 20% kuulumiseen.
Mutta joka tapauksessa ainakaan minulla parsa ei haise pissassa kuin 1-2 kertaa sen parsan syönnin jälkeen eli olettaisin että ei haise enää huomenna.
Varmaankaan huumeita ei etsitä virtsasta hajun perusteella.
Ja palstalle ei nyt ole osunut parsapissageenillä varustettuja mammoja.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin kukaan pohtii mitään. Muuten, parsapissaa on vain noin 20% ihmisistä, muiden pissa ei haise parsalle parsan syönnin jälkeen. Onnittelut siis tuohon 20% kuulumiseen.
Mutta joka tapauksessa ainakaan minulla parsa ei haise pissassa kuin 1-2 kertaa sen parsan syönnin jälkeen eli olettaisin että ei haise enää huomenna.
Söin eilen ja haisi vielä aamullakin.. Jos en ole ihan hullu, niin ihan kuin hikikin haisisi vähän sille. Ihan sairaan ärsyttävää kun se haju on niin älyttömän voimakas ja alkaa miltei heti syömisestä.
Huumetestit on lievästi sanoen kiusallisia annettavia ja siksi näin pöljä huolen aihe, siitä ei tekisi mieli tehdä yhtään sen vaivaannuttavampaa kuin mitä se on muutenkin. En kuitenkaan jaksaisi lähteä kauppaan tai syödä makaroniakaan. Ääh...
-Ap
Olen hullu, enkä uskaltanut syödä parsaa :D
-Ap
^