Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

JOS tämä olisi normaali keskustelupalsta...

Vierailija
01.05.2019 |

... esim. tänään hakusanalla "vappu" tulisi muutakin kuin Vappu Pimiästä tehtyjä aloituksia.
Anteeksi, tai tulla yksi tämänvuotinen sima-aiheinen juttu.
.

Täällä vaan jauhetaan siitä, mikä kirja on kesken tai kuka ei ole koskaan katsonut jotain naurettavaa tv-sarjaa.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, ja anteeksi: asumistukipäiväkin on vasta vapun takia huomenna.

Ei mitään iloa, ei kertomuksia vapunvietosta, ruuista, ilmapalloista... EI, vain samat vanhat liirumlaarumit.

ap

Vierailija
2/20 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

...tai joku ei ole katsonut on oikea kieliopillisesti. Sori oli pakko korjata tuo. Olet oikeassa tuossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hei haloo mitä sä oikein odotat akkojen palstalta.

Totta kirjoittaakseni enpä juuri mitään erityisempää...

Kunhan tässä "ääneen" kummastelen, ettei vappua näy uusimmissa, suosituimmissa tai poimituissa "hienoissa" kirjoituksissa alkuunkaan, vaikka nythän ON vapunpäivä ja oletan ihmisten jollakin tavalla vappua viettävän/ viettäneen.

ap

Vierailija
4/20 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai niin, ja anteeksi: asumistukipäiväkin on vasta vapun takia huomenna.

Ei mitään iloa, ei kertomuksia vapunvietosta, ruuista, ilmapalloista... EI, vain samat vanhat liirumlaarumit.

ap

Kerro, millä keskustelupalstalla tuollaista vielä on. Siirryn välittömästi sinne. Lähdin aikoinaan Kaksplussalta, kun sieltäkin loppuivat tuollaiset jutut. Tulin tänne, vaikka täälläkään ei ole, mutta täällä on sentään muuten vilkkaampaa eikä vuorokauden kommentteja lue 15:ssä minuutissa kuten Kaksplussalla. 

Vierailija
5/20 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä kiinnostaa muiden vapun vietto? Jos porukka viettää vappua niin ei kai se täällä nettipalstalla hengaa vaan viettää sitä. Itselleni vappu ei merkitse mitään, joten miksi siitä kirjoittaisin?

Vierailija
6/20 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...tai joku ei ole katsonut on oikea kieliopillisesti. Sori oli pakko korjata tuo. Olet oikeassa tuossa.

Kiitos ja anteeksi. :)

ap

Vierailija
7/20 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten itsekkään kohottanut palstan tasoa kivalla, iloisella jutulla vapustasi?

Vierailija
8/20 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketä kiinnostaa muiden vapun vietto? Jos porukka viettää vappua niin ei kai se täällä nettipalstalla hengaa vaan viettää sitä. Itselleni vappu ei merkitse mitään, joten miksi siitä kirjoittaisin?

Mä vietän vappua. Eilen meillä vappuaattoa ja silloin en tietenkään ollut tietokoneella ja AV:llä . Tänäänkin vietän vappua, mutta menemme vappulounaalle poikkeuksellisesti vasta klo 17, joten nyt voin rauhassa palstailla. Mutta noin muuten olet oikeassa, että ei muiden vaput kiinnosta kuin korkeintaan toisia samanhenkisiä vaputtelijoita.

Vierailija
9/20 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi tämä ei ole normaali keskustelupalsta. Näin on hyvä!

Vierailija
10/20 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"JOS tämä olisi normaali keskustelupalsta..."

Määrittele normaali. Missä on ns.normaali keskustelufoorumi? 

Vierailija
11/20 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti ihmisläheisiä keskustelupalstoja ei ole muut kuin jotkut suljetut, joihin ei pääse kuin kutsuttuna, eikä aina silloinkaan.

Minua kiinnostaisi lukea ihmisten vapusta, erilaisten juhlien suunnitelmista, ruuista ym.

Ei siinä ole mitään väärää, jos ei juhli eikä välitä muiden juhlista.

Hyvää vappua joka tapauksessa itse kullekin.

Vierailija
12/20 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä vietän vappua. Eilen meillä vappuaattoa ja silloin en tietenkään ollut tietokoneella ja AV:llä . Tänäänkin vietän vappua, mutta menemme vappulounaalle poikkeuksellisesti vasta klo 17, joten nyt voin rauhassa palstailla. Mutta noin muuten olet oikeassa, että ei muiden vaput kiinnosta kuin korkeintaan toisia samanhenkisiä vaputtelijoita.

Kello 17 syötävä ateria ei ole lounas vaan päivällinen.

Vierailija
13/20 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"JOS tämä olisi normaali keskustelupalsta..."

Määrittele normaali. Missä on ns.normaali keskustelufoorumi? 

https://www.punkinfinland.net/forum/viewtopic.php?f=10&t=162145

Vierailija
14/20 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti ihmisläheisiä keskustelupalstoja ei ole muut kuin jotkut suljetut, joihin ei pääse kuin kutsuttuna, eikä aina silloinkaan.

Minua kiinnostaisi lukea ihmisten vapusta, erilaisten juhlien suunnitelmista, ruuista ym.

Ei siinä ole mitään väärää, jos ei juhli eikä välitä muiden juhlista.

Hyvää vappua joka tapauksessa itse kullekin.

Jos haluat muiden vapun vietosta yms keskustella, tee toki aiheesta avaus. Mitä kä estää?

Vierailija
15/20 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sitten itsekkään kohottanut palstan tasoa kivalla, iloisella jutulla vapustasi?

Tuskin minun vappukirjoitukseni olisi palstan tasoa kohottanut, kun eilisenikin on kadonnut jonnekin sivulle n. 386.

Yritin kyllä, mutta edes hakusanalla tai otsikolla ei löydy, koska ketään ei kiinnosta. Hah.

Vierailija
16/20 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kello 17 syötävä ateria ei ole lounas vaan päivällinen.

Tiedän toki. Se nyt vaan on viimeinen kattaus erään ravintolan järjestämällä vappulounaalla. Yleensä syödään vappulounas lounasaikaan, mutta nyt yhden perheen muiden menojen vuoksi pääsemme yhdessä syömään vasta klo 17. 

Vierailija
17/20 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö joku vappuruoka- ja ilmapallojaarittelu ole juuri sitä kaikkein pahinta "liirumlaarumia"? Minä ainakin luen paljon mieluummin sitä kirjaketjua. Kuka haluaa kuulla minkä värisiä ilmapalloja jollain tuntemattomalla oli tänä vuonna :D

Vierailija
18/20 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan hakutoiminto on tosiaan melkoinen randomgeneraattori.

Vierailija
19/20 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae sitä ketjua googlesta

Vierailija
20/20 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin minun vappukirjoitukseni olisi palstan tasoa kohottanut, kun eilisenikin on kadonnut jonnekin sivulle n. 386.

Yritin kyllä, mutta edes hakusanalla tai otsikolla ei löydy, koska ketään ei kiinnosta. Hah.

Oman selaimen sivuhistoriasta se löytynee.