Työtön, reippaasti töihin heti huomenna!
Sinä työtön! Tee vappulupaus ja lupaa työväen juhlan kunniaksi, että sinäkin olet osa työväkeä ja mene sen vuoksi töihin heti huomenna! Jooko?
Kommentit (17)
Miljoonannen sadannentuhannen viidennenkymmenennen kerran: Kertoisitko ystävällisesti, missä on sellainen työpaikka, johon voi vain "mennä töihin"? Luulisin, että valtaosa työttömistä todellakin menisi heti töihin, jos sellaisia työpaikkoja olisi.
Heti kun sinä maksat minulle palkan.
Mistä te työssäkäyvät sitten meuhkaisitte, jos me kaikki työttömät menisimme töihin? En voi olla niin itsekäs, että riistäisin teiltä ilmeisen antoisan huvin, joten pysyn jatkossakin työttömänä.
Toki, heti kun joku tarjoaa jotain työtä ja vielä maksaa siitä sen verran että saa leipää pöytään.
En mene. Työsopimus alkaa vasta 15.5.
En suostu työskentelemään ilman työsopimusta.
Vierailija kirjoitti:
En mene. Työsopimus alkaa vasta 15.5.
Mulla alkoi jo 13.4., mutta keväällä on vain satunnaisia työpäiviä. Kesäkuun alussa vasta alkaa täyspäiväisenä. T. 7
Missä olet ap töissä? Voin tulla sinun työpariksi vaikka? Vai mitä töitä olisi tarjolla? Palkka? Työtunnit? Kuuluuko mitään etuja?
Vierailija kirjoitti:
En suostu työskentelemään ilman työsopimusta.
Tämä. Millainen ihminen oikeasti ottaa porukkaa töihin ilman työsopimusta? Jos työpaikalla jotain sattuu, niin siitä voi silloin pahimmassa tapauksessa tulla osapuolelle jos toisellekkin vaikeuksia, kun silloin esim. vakuutusyhtiöt tai viranomaiset voivat alkaa arvuuttelemaan, että onko kyseiset henkilöt olleet kirjoilla yrityksessä vaiko ei. Eli siis pitävätkö henkilöä yrityksen työntekijänä vaiko täysin sivullisena. Ja sillä taas on oleellinen vaikutus esim. erilaisiin korvauksiin.
Taasko? Vastahan mä viime viikolla kävin.
Ei nyt millään pysty. Tuossa on vieressä aika monta juomatonta kaljaa. Lisäksi on tätä kiirellistä tupakointia. Jos voi pitkällä saikulla aloittaa niin sitten ehkä kykenen töihin? Voiko muuten saada kottia? Tarvis pari donaa näin alkuun. Mä en oo katsos mikään halpa jätkä.
Provollaidaanko lisää töihin menosta?
Mitäpä jos perustaisit pienen kittarin, niin mä voisin tulla sinne duuniin.
Selvä. Kävelen heti aamusta tuohon lähimpään kahvilaan ja ilmoitan, että minä nyt tulin töihin.
En tee. Paljon mukavampi olla piikkinä teidän työssäkäyvien lihassa :D