Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko naisten amerikkalainen jalkapallo joku hurmoslaji? Ihme hehkutusta jatkuvasti Facebookissa, en tajua!

Vierailija
01.05.2019 |

Pari tuttavaa hurahtanut lajiin ja nyt ne jatkuvasti päivittävät kuinka "mun ihanat naiset on nyt menossa matsiin" ja kuinka "mä sitte huudan ja kannustan niin että kenttä raikaa" ja "kuinka onkaan ollut ikävä mahtavaa huipputiimiä talvitauolla" jne nyt siis ihan puhutaan tasolla joku nappulakenttä ja 2 naapurikuntaa pelaa vastakkain. Kuuluuko tuollainen överihehkutus tähän lajiin vai mistä on kyse? Ei kukaan kannusta jalkapalloa tai suunnistusta samalla mittakaavalla! Ja ilmeisesti siis nämä tuttavat eivät itse edes pelaa jos istuvat katsomossa? Sanovat silti harrastavansa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpä sulla ongelma.

Vierailija
2/6 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinäpä sulla ongelma.

No ei se nyt mikään ongelma ole mutta ihmetyksen aihe.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuollainen kuulu kaikkiin lajeihin?

Vierailija
4/6 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

on silloin kun naiset pelaavat vain alusvaatteissa

Vierailija
5/6 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuollainen kuulu kaikkiin lajeihin?

En oo kyllä muiden lajien edustajissa samaa.

Vierailija
6/6 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

NFL on tajunnut että vähemmän on enemmän: sarjassa pelataan vain 16 kierrosta ja pleijaritkin ratkeaa yhdellä voitolla.  Tuloksena aivan mieletön hype, kun jokainen matsi on tapahtuma!

Verratkaapa johonkin keppitappeluun, jossa matseja pelataan melkein joka päivä. Änärissä runkosarjassa kai jotain 90 ottelua ja siihen pahimmillaan 7-matsiset pleijarikierrokset päälle :D